بیانیه جهاددانشگاهی فارس در پی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)
کد خبر: 4162780
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳

بیانیه جهاددانشگاهی فارس در پی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)

جهاددانشگاهی فارس طی بیانیه‌ای، جنایت تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) را که منجر به شهادت و مجروح شدن شماری از هموطنانمان شد، محکوم کرد.

حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)به گزارش ایکنا از فارس، در پی حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، جهاددانشگاهی فارس ضمن محکوم کردن این جنایت، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ

مى‏‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش كنند و حال آنكه خدا گر چه كافران را ناخوش افتد نور خود را كامل خواهد گردانيد. (آیه 8 سوره مبارکه صف)

بار دیگر دیار فارس و سومین حرم اهل بیت(ع) شاهد حمله تروریستی شقی‌ترین افراد کره زمین به حرم مطهر و بارگاه ملکوتی حضرت احمدبن موسی الکاظم(ع) بود و جراحت و شهادت تعدادی از زائران، اندوهی عظیم بر دل ایرانیان به خصوص مردمان سرزمین فارس برجای گذاشت.

این حمله مذبوحانه نشان داد که تکفیری‌ها ذره‌ای از دین اسلام پیروی نمی‌کنند چراکه ناجوانمردانه و دور از انسانیت با حمله‌های وحشیانه خود به مردم بی‌گناه و غیرمسلح سعی در تحقق اهداف پوچ خود را دارند.

قرآن و عترت، دو ثقل گرانبهای پیامبر مکرم اسلام(ص) هستند که در طول تاریخ همواره دشمنان زیادی تلاش کردند تا این انوار الهی را خاموش کنند اما قطعاً هیچ‌گاه به این هدف پوچ و پلیدشان دست نخواهند یافت.

بدون تردید دشمنان با ایجاد بحران سعی در انحراف افکار عمومی از دستاوردها و پیشرفت‌های ارزشمند جوانان این مرز و بوم دارند اما ملت سرافراز ایران با حضور جهادگرانه در تمامی صحنه‌های آبادانی کشور به خصوص در عرصه علم و فناوری، دشمنان و بدخواهان خود را ناامید خواهند کرد.

ما جهادگران جهاددانشگاهی استان فارس ضمن عرض تسلیت به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، امت شهیدپرور و شریف ایران و همچنین خانواده شهدای عملیات تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع)، با محکومیت این حادثه ددمنشانه علو درجات را برای شهدای عالی قدراز درگاه ایزد منان خواستاریم و از مقامات قضایی و نظامی کشور انتظار داریم پس از شناسایی عاملان و مسببین این حادثه، اقدامی شدید درخور این حملات تروریستی علیه دشمنان این مرز و بوم داشته باشند.

انتهای پیام
captcha