مراسم تدفین شهدای حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود
کد خبر: 4162663
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

مراسم تدفین شهدای حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود

طبق اعلام مسئول ایثارگران سپاه فجر فارس مراسم تدفین هر دو شهید حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)سهراب مظلوم رضایی، مسئول ایثارگران سپاه فجر فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به شهادت دو تن در حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) گفت: هر دو شهید بزرگوار در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به خاک سپرده خواهند شد.

وی با بیان اینکه شهید عباسعلی عباسی از اهالی خرامه و شهید محمد جهانگیری از مردم مرودشت هستند، افزود: با توجه به اینکه هر دو شهید در حرم مطهر به شهادت رسیدند در حرم نیز به خاک سپرده می‌شوند.

بنا بر این گزارش، پیش از این اعلام شده بود که شهید محمد جهانگیری در زادگاهش یعنی مرودشت به خاک سپرده خواهد شد و تنها شهید عباسی در حرم مطهر به خاک سپرده می‌شود. 

در حادثه حمله تروریستی اخیر علاوه بر شهادت خادم افتخاری حرم «غلامعباس عباسی» و نیروی‌ مدافع امنیت حرم «محمد جهانگیری»، یک نفر از خدمتگزاران امنیت حریم حرم شاهچراغ(ع) مجروح و یک نفر از آنان مصدوم شده است. سایر مجروحان در این حمله تروریستی نیز از زائران بوده که مورد اصابت گلوله قرار گرفته و مجروح شده‌اند.

انتهای پیام
captcha