ایران در راستای منافع ملی و دینی با هیچ کس تعارف ندارد
کد خبر: 4162639
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

ایران در راستای منافع ملی و دینی با هیچ کس تعارف ندارد

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) گفت: ایران اسلامی در راستای منافع ملی و دینی خود با هیچ گروه و افرادی تعارف ندارد.

محمدجواد عسکری، نماینده داراب و زرین‌دشت در مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا از فارس، محمدجواد عسکری، نماینده داراب و زرین‌دشت در مجلس شورای اسلامی امروز، 24 مردادماه در جمع خبرنگاران با محکومیت حادثه تروریستی اخیر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) گفت: دنیای استکبار و گروهک‌های مذهبی انحرافی بدانند که چنین اقدامات پلیدی که هدف آن ایجاد رعب و وحشت و ناامنی است نه تنها بر روحیات ایرانیان تأثیری ندارد بلکه عزم و اراده ما را در روحیه و عمل به تعالیم اسلامی و پایبندی به منافع ملی تقویت خواهد کرد.

وی حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب و منافع ملی را یک باور و اراده ملی معرفی کرد و ادامه داد: ایران اسلامی در راستای منافع ملی و دینی خود با هیچ گروه و افرادی حتی استکبار جهانی تعارف ندارد و هر کجا که لازم باشد از حقوق این ملت و باورهای ارزشی این سرزمین و ملت بزرگ ایران نیز دفاع خواهیم کرد.

عسکری با تشکر از نیروهای امنیت و حفاظت‌ اطلاعات نظامی و انتظامی در خنثی‌سازی و یا مقابله با اقدامات دشمنان، اظهار کرد: هر چند بسیاری از توطئه‌ها توسط سربازان گمنام امام زمان یا سایر نیروهای امنیتی خنثی‌ و از بروز حادثه پیشگیری می‌شود اما پاسداری از امنیت ملی ما در تقابل با دشمنان نظیر حادثه اخیر تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) در شیراز بسیار ارزشمند و مورد ستایش و تقدیر است.

وی در همین راستا نقش نیروهای امنیتی در دستگیری عامل مسلح در حرم را یک نقطه قوت دانست و گفت: با دیدن کلیپ‌های منتشر شده در این لحظه دستگیری، یاد دوران دفاع مقدس زنده می‌شود که فرهنگ ایثارگری و رشادت نیز به خوبی به تصویر کشیده می‌شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه پاسدار ارزش‌های خون شهدای امنیت و مدافع حرم هستیم، اضافه کرد: قطعا راه شهدا و قهرمانان ملی را همچنان ادامه می‌دهیم و به دشمنان این سرزمین و ملت بزرگ ایران اسلامی اعلام می‌داریم که پاسداران ما پاسخ مناسبی به شما خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی این مسئله را به طور جدی مورد بررسی قرار خواهد داد، گفت: قوانین حمایتی و مطالبات جدی نمایندگان مجلس از مدافعان امنیت ملی در دستور کار است و قطعا در زمان مناسب این مسئله را بررسی خواهیم کرد.

عسکری در پایان با تأکید بر اینکه حفظ و حراست از هویت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است، گفت: تلاش خواهیم کرد در راستای صیانت از منافع ملی تمامی راهکارهای دفاعی و اعتقادی را در مقابل دشمنان به بهترین نحو به سرانجام مطلوبی برسانیم و به امید حضرت حق سومین حرم اهل بیت(ع) میزبان میلیونی زائران خواهد شد.

انتهای پیام
captcha