دیدار مدیران شهری شیراز با خانواده شهید «غلامعباس عباسی»
کد خبر: 4162637
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶

دیدار مدیران شهری شیراز با خانواده شهید «غلامعباس عباسی»

شهردار شیراز با همراهی هیئتی از مدیریت شهری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر در خانه شهید «غلامعباس عباسی» حضور یافت.

دیدار مدیران شهری شیراز با خانواده شهید «غلامعباس عباسی»به گزارش ایکنا از فارس، محمدحسن اسدی، شهردار شیراز همراه با جمعی از مدیران شهری شب گذشته، 23 مردادماه با حضور در خانه شهید «غلامعباس عباسی»، حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) را محکوم کرد.

شهردار شیراز در این دیدار با تسلیت شهادت مظلومان حرم امن الهی؛ شهید غلامعباس عباسی و شهید محمد جهانگیری برای خانواده‌های آن‌ها طلب صبر کرد و برای مصدومان این حمله ددمنشانه از خداوند متعال طلب صحت و سلامتی کرد.

اسدی به آشنایی دورادور خود با شهید عباسی اشاره و بیان کرد: بسیاری از همکاران و مدیران شهرداری شیراز که در برخی مناطق با او همکاری داشتند بر حسن رفتار، ایمان و اخلاص ایشان تأکید داشتند.

شهردار شیراز با بیان اینکه هیچ چیزی زیبنده‌تر از شهادت برای شهید عباسی نبود، گفت: این شهید بیشتر ایام سال را روزه می‌گرفت و خادم حرم حضرت شاهچراغ(ع) نیز بود.

وی به فعالیت ۳۰ ساله شهید عباسی که عضوی از مجمع اسلامی محبین اهل‌ بیت(ع) بود، اشاره‌ و شهادت این شهید عزیز حرم امن الهی را به تمامی اعضای مجمع محبین اهل بیت(ع) و اهالی شهرستان خرامه تسلیت گفت.

اسدی از رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانده قرارگاه اجتماعی و امنیتی احمد بن موسی(ع)‌ سپاه فجر فارس و همه عزیزانی که برای ادای احترام به شهید غلامعباس عباسی در مراسم حزن و اندوه در بیت او حضور یافته و شرکت داشتند، قدردانی کرد.

شهردار شیراز همچنین از عموم شهروندان برای شرکت در مراسم تشییع و تدفین شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر که چهارشنبه، ۲۵ مردادماه ساعت ۹ صبح از میدان شهدا به سمت حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد، دعوت کرد.

وی بیان کرد: شرکت در مراسم تشییع پیکر پاک این شهیدان، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی است که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و زائران بی‌گناه سومین حرم اهل‌بیت(ع) اقدامات کور و مذبوحانه می‌کنند، است.

شهردار شیراز همچنین از نیروهای امنیتی که مانع از فاجعه‌ای بزرگ‌تر شدند تقدیر کرد.

انتهای پیام
captcha