بستری شدن 4 نفر از مصدومان حادثه تروریستی شیراز در بخش مراقبت‌های ویژه
کد خبر: 4162512
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰

بستری شدن 4 نفر از مصدومان حادثه تروریستی شیراز در بخش مراقبت‌های ویژه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به وضعیت مصدومان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) گفت: اکنون 4 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که وضعیت عمومی دو مصدوم وخیم گزارش شده، به‌گونه‌ای که یکی از این مصدومان دو بار به اتاق عمل رفته است.

اسماعیل قزلسفلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، اسماعیل قزلسفلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس عصر امروز، ۲۳ مردادماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: همزمان با نماز مغرب و عشاء در شامگاه گذشته حمله تروریستی دیگری توسط یکی از عناصر تکفیری داعش در حرم شاهچراغ(ع) انجام شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه 8 نفر مصدوم و یک نفر به شهادت رسید،  افزود: از این تعداد مصدوم، ۵ نفر به بیمارستان نمازی شیراز منتقل شدند که بلافاصله کادر درمان، کاردرمانی لازم را آغاز کردند.

قزلسفلی یادآورشد: شامگاه گذشته با پایداری وضعیت عمومی، یک مصدوم از بیمارستان مرخص شد و اکنون 4 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که وضعیت عمومی دو مصدوم وخیم گزارش شده، به‌گونه‌ای که یکی از این مصدومان دو بار به اتاق عمل رفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در پایان تصریح کرد: بیمارستان نمازی شیراز یکی از بیمارستان‌های برجسته کشور به لحاظ تجهیزات و کادر تخصصی است و همه اقدامات درمانی برای مصدومان حادثه حرم در این بیمارستان از همان ابتدا در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha