هنرمندان فارس جنایت تروریستی حرم شاهچراغ(ع) را محکوم کردند
کد خبر: 4162509
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸

هنرمندان فارس جنایت تروریستی حرم شاهچراغ(ع) را محکوم کردند

سازمان بسیج هنرمندان فارس طی بیانیه‌ای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) را محکوم کرد.

حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)به گزارش ایکنا از فارس، در پی حمله تروریستی شب گذشته حرم مطهر احمدبن موسی الکاظم (ع) سازمان بسیج هنرمندان سپاه فجر فارس در بیانیه‌ای این حرکت تروریستی را محکوم کرد.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

اِنّا لِلّه وَ اِنا اِلَیه راجِعون

چه دردآور و جانگداز است که دوباره حرم را غرق خون ببینی و اشک بریزی.

دوباره در حریم مهربانانه شاهچراغ(ع)، نظاره‌گر آماج تیر خصم باشی و بغض‌های در گلو مانده را هویداسازی.

دستان پلید استکبار دون، این بار نیز در محّرم الحرام ،حرم مطهر احمد ابن موسی الکاظم ،حضرت شاهچراغ(ع) را مورد اهانت قرار داده و جمعی از زائرین و خادمین این بقعه متبرکه را به خاک و خون کشاندند.

به‌راستی که چراغ‌های این مضجع مطهر چشمان این کوردلان را آزار می‌دهد و وجودشان را به آتش کشانده است. اینان هرگز نخواهند فهمید، ما با این خون‌ها بیدارتر و زنده‌تر خواهیم شد و بدون تردید دل‌هایمان را در پناه این خاندان با کرامت، آذین بسته‌ایم.

جامعه هنرمندان و سازمان بسیج هنرمندان سپاه فجر فارس، در پیِ اقدام تروریستی و به خاک و خون کشاندن جمعی از بهترین بندگان خدا، آن هم در حریم معرفت الهی، ضمن تبریک و تسلیت به ساحت مقدس امام عصر(عج)، مقام عظمای ولایت(دامت‌برکاته)، ملت امام‌حسینی و عاشورایی ایران اسلامی، علی‌الخصوص مردمان پاک‌نهاد استان فارس، اقدام شنیع و غیرانسانی جماعتی کوردل که در واقع عاملین استکبار پلیدند را محکوم دانسته و خواستار مجازات عاملین و آمرین این اقدام ناجوانمردانه است.

انتهای پیام
captcha