هیئات مذهبی فارس خواستار برخورد قوی با عوامل حادثه حرم شاهچراغ(ع) شد
کد خبر: 4162503
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰

هیئات مذهبی فارس خواستار برخورد قوی با عوامل حادثه حرم شاهچراغ(ع) شد

در بخشی از بیانیه شورای هیئات مذهبی فارس درباره حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) آمده است: «مجموعه هیئات مذهبی استان فارس با تسلیت این حادثه غم‌بار به محضر امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم ایران و به‌ویژه مردم شریف شهر شیراز و محکوم‌کردن این جنایت خواستار برخورد قوی و شدید با عوامل این اقدام بی‌شرمانه است».

شورای هیئات مذهبی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، شورای هیئات مذهبی استان فارس در محکومیت حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

و هرگز گمان مبر آنان که در راه خدا کشته شدند مرده‌اند، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

دیگر بار حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) موجب تأثر و تأسف همگان شد و عمق دشمنی جریان تکفیر و دست جنایت‌کار استکبار جهانیِ حامی این جریانات علیه مقدسات اسلامی را نشان داد.

مجموعه هیئات مذهبی استان فارس با تسلیت این حادثه غم‌بار به محضر امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم ایران و به‌ویژه مردم شریف شهر شیراز و محکوم‌کردن این جنایت خواستار برخورد قوی و شدید با عوامل این اقدام بی‌شرمانه است.

این جنایت تلخ و تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) که همزمان با اذان مغرب و ورود کاروان پیاده هیئات مذهبی شهرستان فیروزآباد به حرم مطهر اتفاق افتاد و منجر به ‌شهادت ‌رسیدن و مجروح شدن جمعی از هم‌وطنان عزیزمان شد از منظر همه مسلمانان جهان و آزادی‌خواهان عالم مذموم بوده و دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند که ایجاد ناامنی و ناآرامی در ایران نه‌تنها هیچ‌گونه خللی در اقتدار جمهوری اسلامی ایران وارد نمی‌کند، بلکه تقویت و تثبیت مبانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی را به دنبال دارد. و یک ایران هم‌نوا با سردار رشید مقاومت شهید حاج‌قاسم سلیمانی فریاد سر می‌دهند که: «امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است. جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند.» در پایان از درگاه الهی برای مجروحان این حادثه تروریستی شفای عاجل مسئلت داریم.

انتهای پیام
captcha