جنایت‌های تروریستی در هیچ مسلک و آیینی نیست
کد خبر: 4162462
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵

جنایت‌های تروریستی در هیچ مسلک و آیینی نیست

شهردار شیراز ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی حادثه حرم شاهچراغ(ع) گفت: این‌گونه اعمال ددمنشانه و غیرانسانی در هیچ مسلک و آیینی به‌جز آیین کفر و شیطان دیده نمی‌شود، گفت: خداوند خود انتقام گیرنده خون‌های پاک بی‌گناهان خواهد بود.

محمدحسن اسدی، شهردار شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی، شهردار شیراز امروز، 23 مردادماه حمله دوم تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ(ع) را که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از هم‌وطنانمان شد، محکوم کرد.

وی با ابراز تسلیت و تاسف از شهادت و مجروحیت جمعی از همشهریان و هم‌وطنان عزیزمان در پی حمله تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، اظهار کرد: بار دیگر دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی ماهیت خبیث خود را نشان داده و به حریم حرمت امامزاده عظیم‌الشأن سیدالسادات الاعاظم حضرت احمدبن موسی شاهچراغ علیه‌السلام و زائران بی‌دفاع این مکان مقدس حمله‌ور شدند.

اسدی با ابراز انزجار از این حمله تروریستی در حرم امن الهی اضافه کرد: عامل تروریستی این حمله، جمعی از هم‌وطنان عزیزمان را پس از شهادت و مجروح کردن حمله اول تروریستی سال قبل که هنوز به سالگرد آن واقعه تلخ نرسیده‌ایم به شهادت رسانده یا مجروح کردند.

شهردار شیراز با بیان اینکه این‌گونه اعمال ددمنشانه و غیرانسانی در هیچ مسلک و آیینی به‌جز آیین کفر و شیطان دیده نمی‌شود، گفت: خداوند خود انتقام گیرنده خون‌های پاک بی‌گناهان خواهد بود.

اسدی با محکومیت این اقدام تروریستی و ابراز انزجار از عوامل مزدور چنین حرکات کور و مذبوحانه، اظهار کرد: علو درجات بهشتی برای شهید این حادثه و آرزوی بهبودی سریع برای مجروحان را خواستاریم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از نیروهای خدوم اطلاعاتی و امنیتی که به سرعت عامل این حمله را دستگیر کردند، گفت: قطعا با افشای دست‌های پشت‌پرده و شناسایی و معرفی آمرین این اقدام تروریستی چهره پلید دشمنان مردم بیش از پیش نمایان خواهد شد، خواستار اشد مجازات برای عاملین این حمله از دستگاه قضایی استان شد.

شهردار شیراز همچنین شهادت غلامعباس عباسی از خادمان حرم امن الهی و از نیروهای مخلص، مؤمن و انقلابی که در بخش‌ اجرایی با شهرداری شیراز همکاری داشت را به خانواده این شهید عزیز و همشهریان گران‌قدر تسلیت گفت.

انتهای پیام
captcha