آخرین وضعیت سلامت مجروحان حادثه حرم شاهچراغ(ع)
کد خبر: 4162376
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

آخرین وضعیت سلامت مجروحان حادثه حرم شاهچراغ(ع)

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز آخرین وضعیت سلامت مجروحان حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) را تا این لحظه تشریح کرد.

حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، به تشریح آخرین وضعیت سلامت مجروحان حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) پرداخت و گفت: شب گذشته، 22 مردادماه مجروحان حادثه به بیمارستان‌های رجایی، نمازی و مسلمین منتقل شدند.

وی با بیان اینکه مصدومان بیمارستان رجایی امروز ترخیص شدند، افزود:‌ تا این لحظه یک نفر ترخیص شده و یک نفر در آستانه ترخیص قرار دارد.

حسینی در خصوص دیگر مجروحان حادثه نیز گفت: 4 نفر هم‌اکنون در اتاق عمل هستند و یک نفر برای مرتبه دوم به اتاق عمل رفته است و 3 نفر مصدوم دیگر هم احتمالاً عصر امروز در بیمارستان نمازی به اتاق عمل بروند و یک نفر هم در بیمارستان مسلمین به اتاق عمل می‌رود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه علائم مجروحان حادثه پایدار است، در خصوص وضعیت سلامت 2 نفر مجروحی که شب گذشته حال آنان وخیم گزارش شده بود نیز، گفت:‌ حال آنان اکنون بسیار بهتر از دیشب است.

وی در پایان تأکید کرد: مصدومان و مجروحان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) هم‌اکنون در بیمارستان‌های نمازی و مسلمین بستری هستند.

انتهای پیام
captcha