شهید حادثه حرم شاهچراغ(ع) از خادمان بوده است
کد خبر: 4162289
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴

شهید حادثه حرم شاهچراغ(ع) از خادمان بوده است

استاندار فارس در جمع‌بندی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) گفت: این حادثه یک شهید و 7 مصدوم داشته است که این شهید از خدام حرم مطهر بوده است.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس دقایقی پیش در حاشیه بازدید از مصدومان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) در بیمارستان‌های شیراز به جمع‌بندی نهایی این حادثه پرداخت و گفت: این حادثه یک شهید و 7 مصدوم در پی داشته است.

وی با بیان اینکه حال عمومی اکثریت مصدومان خوب است و تنها دو مجروح در اتاق عمل قرار دارند که امیدواریم عمل موفقیت‌آمیزی داشته باشند، افزود: 5 مجروح این حادثه در بیمارستان نمازی و 3 نفر به بیمارستان مسلمین انتقال یافتند که یک نفر از آنان به شهادت رسید.

ایمانیه با تصریح اینکه 2 نفر مجروح در بیمارستان نمازی در اتاق عمل هستند، گفت: این حادثه در ساعت 19 از یکی از درب‌های جنوبی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) رخ داده است.

استاندار فارس با بیان اینکه یک نفر تروریست از همان لحظه ورودی تیراندازی را شروع کرده و یکی از خدام همانجا مجروح شده و در بین راه به شهادت می‌رسد، گفت: تروریست دستگیر شده و مراحل بازجویی از وی امشب انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha