جلسه مطالبات آموزش و پرورش از شهرداری‌های فارس برگزار شود
کد خبر: 4162270
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶

جلسه مطالبات آموزش و پرورش از شهرداری‌های فارس برگزار شود

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش فارس، خواستار تشکیل جلسه با موضوع مطالبات سه درصدی آموزش و پرورش از شهرداری‌های استان به ویژه شهرداری شیراز شد.

جلسه شورای آموزش و پرورش فارس، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، مجید زارعی، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش وپرورش فارس امروز، 22 مردادماه در جلسه شورای آموزش و پرورش این استان، کمبود نیروی انسانی را مهم‌ترین چالش سال تحصیلی جدید برشمرد و گفت: بهره‌گیری از نیروهای بازنشسته، دانشجو معلمان و ..‌. از راهکارهای ارائه شده در این زمینه است.

وی با اشاره به همکاری خوب شهرداری شیراز در خصوص سهم سه درصدی آموزش و پرورش در سال گذشته، گفت: آموزش و پرورش خواستار تشکیل جلسه با موضوع مطالبات سه درصدی آموزش و پرورش از شهرداری‌های استان به ویژه شهرداری شیراز است.

عسکری ادامه داد: به واسطه کسب جایگاه برتر فارس در رتبه‌بندی، دبیرخانه جایگاه ارتقای معلم از سه روز قبل در شیراز راه‌اندازی شده است.

فرشید قاسمی، معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش فارس نیز با تشریح آمار و ارقام نمرات امتحانات نهایی گفت: با ۷ پله صعود، رتبه استان از ۲۳ به رتبه ۱۶ ارتقا یافت.

وی اظهار کرد: علی‌رغم افت میانگین نمرات امتحان نهایی در سطح کشور، استان فارس با برنامه‌ریزی‌های مطلوب از جمله طرح ۵۰ روزه و ۱۸ روزه موفق به ارتقای میانگین نمرات امتحانات شد.

انتهای پیام
captcha