تشکیل هسته‌های طرح «بینش مطهر» در مدارس فارس
کد خبر: 4162264
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶

تشکیل هسته‌های طرح «بینش مطهر» در مدارس فارس

مسئول اجرایی طرح «بینش مطهر» فارس با بیان اینکه در هر شهرستان یک دبیرخانه این طرح ایجاد می‌شود، افزود: در مدارس هسته‌ها تشکیل می‌شود و دانش‌آموزان در قالب هسته‌های ۸ و یا ۱۰ نفره به فعالیت می‌پردازند.

جلسه برخط با رؤسا و اعضای شورای معاونین ادارات آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدرضی حدائق، مسئول اجرایی طرح بینش مطهر استان فارس امروز، 22 مردادماه در جلسه برخط با رؤسا و اعضای شورای معاونین ادارات آموزش و پرورش و بیش از ۸ هزار مدیر مدرسه استان گفت: طرح بینش مطهر در برهه‌ای از زمان اجرا می‌شد و سپس متوقف شده بود.

وی از اجرای این طرح از 21 مردادماه در مدارس استان خبر داد و افزود: در این طرح تلاش داریم دانشی که در بینش استاد مطهری وجود دارد را به دانش‌آموزان منتقل کنیم.

حدائق تصریح کرد:‌ تعداد 40 کتاب در خصوص بینش مطهر وجود دارد لذا در این طرح موضوع‌بندی را از آسان به سخت انجام می‌دهیم.

مسئول اجرایی طرح بینش مطهر استان فارس گفت: همان‌طور که حضرت امام(ره) فرمودند اندیشه‌های استاد مطهری از آموزه‌های ناب اسلامی است و برای همه افراد مفید است.

وی با بیان اینکه در هر شهرستان یک دبیرخانه بینش مطهر ایجاد می‌شود که مبادرت به انتخاب مربی و تشکیل کلاس‌ها و آموزش مربیان می‌کند، افزود: در مدارس هسته‌ها تشکیل می‌شود و دانش‌آموزان در قالب هسته‌های ۸ و یا ۱۰ نفره به فعالیت می‌پردازند.

مسئول اجرایی طرح بینش مطهر استان فارس در پایان گفت: استان فارس به واسطه پیشینه درخشان فرهنگی، بسیار مستعد کار فرهنگی است.

انتهای پیام
captcha