استقبال قرآن آموزان کازرونی در مسابقات سراسری بسیج
کد خبر: 4159739
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵

استقبال قرآن آموزان کازرونی در مسابقات سراسری بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون از ثبت نام بیش از ۵ هزار قرآن آموز کازرونی در سی امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج خبر داد.

حسین حیاتی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، حسین حیاتی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون امروز، ۱۰ مرداد در جمع خبرنگاران از ثبت نام بیش از ۵ هزار قرآن‌آموز کازرونی در سی امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج خبر داد و گفت: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در گروه‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در بین خواهران و برادران شهرستان کازرون برگزار خواهد شد. 
 
فرمانده سپاه ناحیه کازرون گفت: این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های حفظ، روخوانی، صوت و لحن، تفسیر و اذان به صورت فردی، خانوادگی و گروهی به صورت ناحیه‌ای در بین علاقه‌مندان قرآنی شهرستان کازرون برگزار می‌شود و برگزیدگان به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند.
 
وی با توجه به پیشتاز بودن شهرستان کازرون در ثبت نام مسابقات قرآن در استان فارس یادآور شد: ثبت نام مسابقات تا ۱۴ مرداد ماه ادامه خواهد داشت و زمان برگزاری مسابقات در نیمه دوم مردادماه در مرحله شهرستانی انجام خواهد شد. 
 
حیاتی با اشاره به اینکه شرکت چشمگیر مردم و آحاد بسیجیان در سی امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج به کوری چشم دشمنان اسلام پاسخ محکمی به هتاکان قرآن است، تاکید کرد: نور الهی با توجه به آیه هشتم سوره مباره صف قرآن کریم هرگز خاموش نخواهد شد و از این رو بر امت اسلامی واجب است یک دست و یک صدا علیه این عمل شنیع و حمایت دولت سوئد و دانمارک و تمامی حامیان آن‌ها اعلام برائت کنند.
انتهای پیام
captcha