پلیس همواره در کنار مردم است
کد خبر: 4157724
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷

پلیس همواره در کنار مردم است

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه مردم قضاوت خوبی از عملکرد پلیس دارند، تاکید کرد: پلیس همواره در کنار مردم بوده و برای رفاه، امنیت و آرامش آن‌ها تلاش می‌کند.

تکریم و معارفه فرمانده انتظامی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار رهام بخش حبیی، فرمانده انتظامی فارس امروز، 2 مردادماه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد در این مراسم ضمن تسلیت ایام محرم و سوگواری حضرت امام حسین (ع)، اظهار کرد: هیچ حرکت و سخنی بالاتر و برتر از حادثه عاشورا نیست.

وی، حربه دشمنان در زمان فعلی را اشاعه دروغ و شبهه‌افکنی در جامعه دانست و گفت: عصبانیت دشمنان از کار ما نشان‌دهنده درستی کار ماست، چرا که دشمنان نمی‌خواهند ملت سرافراز ایران پیشرفت و ترقی کند.

حبیبی با بیان اینکه مردم قضاوت خوبی از عملکرد پلیس دارند، تاکید کرد: پلیس همواره در کنار مردم بوده و برای رفاه، امنیت و آرامش آن‌ها تلاش می‌کند.

فرمانده انتظامی فارس همچنین تأکید کرد: رضایت قاطبه مردم قدرشناس انگیزه و انرژی ما را برای خدمت به آن‌ها دو چندان می‌کند.

وی در ادامه شهرستان پاسارگاد را از شهرستانهای مهم استان فارس برشمرد و گفت: شهرستان پاسارگاد از لحاظ جغرافیایی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در استان فارس از موقعیت ویژه‌ای برخوردار است.

حبیبی بیان کرد: از فرمانده جدید انتظامی شهرستان پاسارگاد انتظار داریم برخورد قاطعانه با قانون‌شکنان را به عنوان یک مطالبه مردمی جزو اولویت‌های اول خود قرار دهد.

یادآور می‌شود، در این مراسم از تلاش‌های مصطفی توکلی قدردانی و علی‌ زنگنه‌نیا به عنوان فرمانده انتظامی پاسارگاد معارفه شد.

انتهای پیام
captcha