تمام دستگاه‌ها وظایف خود را در قبال مجروحان حادثه حرمش شاهچراغ(ع) انجام دهند
کد خبر: 4157111
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶

تمام دستگاه‌ها وظایف خود را در قبال مجروحان حادثه حرمش شاهچراغ(ع) انجام دهند

استاندار فارس با بیان اینکه تمام دستگاه‌ها باید وظیفه و نقش خود را به نحو احسن در مقابل مجروحان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) اجرا کنند، گفت: هر دستگاهی که در مقابل این حادثه‌دیدگان مسئول است، یکی از مدیران خود را برای رسیدگی مستقیم و بی‌واسطه به مشکلات این افراد معرفی کند.

دیدار استاندار فارس و امام جمعه شیراز با حادثه‌دیدگان حرم شاهچراغ(ع)به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 31 تیرماه در نشست مشترکی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و برخی دیگر از مسئولان استانی و به منظور بررسی وضعیت حادثه‌دیدگان جنایت تروریستی حرم شاهچراغ(ع)، در حضور جمعی از حادثه دیدگان این واقعه تشکیل شده بود، گفت: هر کدام از دستگاه‌ها باید وظیفه و نقش خود را به نحو احسن در مقابل مجروحان این حادثه تروریستی اجرا کنند.

وی افزود: از ابتدای وقوع این حادثه تلخ، همه دستگاه‌های متولی درحد توان و اختیارات خود به بازماندگان و حادثه‌دیدگان توجه کردند.

ایمانیه بر لزوم رعایت شأن و حفظ حرمت افراد تاکید کرد و گفت: هر دستگاهی که در مقابل این حادثه‌دیدگان مسئول است، یکی از مدیران خود را برای رسیدگی مستقیم و بی‌واسطه به مشکلات این افراد معرفی کند؛ در استانداری نیز مدیرکل امنیتی به نیابت از استاندار مسئول پیگیری رفع مشکلات این عزیزان است.

استانداری فارس به مباحث مطرح شده از سوی برخی حاضرین مبنی بر هزینه‌های درمان و محل اسکان حادثه‌دیدگان واکنش نشان داد و افزود: درمان حادثه‌دیدگان با محوریت معاونت درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس پیگیری شود و سایر مواردی که خارج از توان بنیاد است با هماهنگی، در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با پرداخت هزینه از جانب استانداری فارس انجام شود؛ در خصوص اسکان نیز از همه ظرفیت‌های موجود شیراز به هر نحو ممکن استفاده شود.

وی بر ضرورت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای مظلوم این حادثه تأکید و تصریح کرد: منطق، عقل و تدبیر حکم می‌کند در هر مناسبتی و با استفاده از هر فرصت و ابزاری از جمله برگزاری همایش‌ها، بزرگداشت‌ها و تجلیل‌ها، این واقعه مهم در تاریخ ثبت شود تا هم مظلومیت شهدا و حادثه‌دیدگان و هم جنایت ظالمان بیش از پیش بیان و ماندگار شود.

انتهای پیام
captcha