مشاور استاندار فارس در امور انتخابات منصوب شد
کد خبر: 4151683
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵

مشاور استاندار فارس در امور انتخابات منصوب شد

استاندار فارس طی حکمی، جواد قناعتی را به عنوان مشاور خود در امور انتخابات منصوب کرد.

جواد قناعتی، مشاور استاندار فارس در امور انتخاباتبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه،‌ استاندار فارس امروز، 10 تیرماه طی حکمی جواد قناعتی را به عنوان مشاور خود در امور انتخابات منصوب کرد.

در حکم جواد قناعتی آمده است:

باسمه تعالی

جناب آقای جواد قناعتی

سلام علیکم

نظر به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند، به موجب این ابلاغ جنابعالی را به عنوان مشاور استاندار فارس در امور انتخابات تعیین می‌نمایم.

اتخاذ تمهیدات لازم برای انجام مطلوب و شایسته ماموریت خطیر و مهم وزارت کشور در برگزاری هر چه شایسته‌تر انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ با هماهنگی ستاد انتخابات استان منطبق بر قوانین و مقررات مربوطه، بررسی موضوعات مرتبط و آسیب‌شناسی انتخابات گذشته به منظور ارائه راهکارهایی مبتنی بر اجرای انتخابات پیش‌رو با بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه‌های متولی مطابق با قانون انتخابات و همچنین زمینه‌سازی مشارکت عمومی برای حضور حداکثری در عرصه انتخابات برای انتخاب شوندگان و انتخاب‌کنندگان با حفظ حقوق طرفین از جمله مواردی است که مورد تاکید و انتظار است.

امید است در سایه الطاف الهی در اجرای منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و سیاست‌های دولت مردمی، با توسل به منش و کلام حضرت امیرالمومنین علی (ع) در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید. از خدواند قادر متعال، حسن عاقبت برای شما مسئلت دارم.

انتهای پیام
captcha