نخستین مرکز شبانه‌روزی حفظ قرآن در حرم شاهچراغ(ع) راه‌اندازی شد
کد خبر: 4151329
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۴

نخستین مرکز شبانه‌روزی حفظ قرآن در حرم شاهچراغ(ع) راه‌اندازی شد

مدیر مرکز شبانه‌روزی حفظ و تفسیر قرآن آل‌یاسین وابسته به مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از راه‌اندازی یک مرکز شبانه‌روزی حفظ قرآن کریم طی ایام تابستان در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اصغر همتی، مدیر مرکز شبانه‌روزی حفظ یک‌ساله قرآن آل‌یاسین شیرازحجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اصغر همتی، مدیر مرکز شبانه‌روزی حفظ یک‌ساله قرآن آل‌یاسین شیراز وابسته به مؤسسه بیت‌الاحزان در گفت‌وگو با ایکنا از فارس از راه‌اندازی یک مرکز شبانه‌روزی حفظ قرآن کریم طی ایام تابستان در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) خبر داد و گفت: با همکاری معاون فرهنگی و اجرایی حرم مطهر شاهچراغ(ع) بخشی از زائرسرای این حرم به مرکز شبانه‌روزی حفظ قرآن برای ایام تابستان و اجرای طرح ملی «رحله» اختصاص یافته است.

وی افزود: در راستای اجرای طرح ملی «رحله» و پذیرش قرآن‌آموزان در مرکز حرم مطهر و مرکز آل یاسین مصاحبه‌ حضوری قرآن‌آموزان شیرازی از چهارشنبه هفتم تیرماه در دارالقرآن حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) آغاز شده و تا امروز، 9 تیرماه از ساعت 7 تا 12 و 14 تا 19 ادامه دارد. همچنین از شرکت‌کنندگان سایر استان‌های کشور در روز شنبه، 10 تیرماه مصاحبه تصویری(مجازی) گرفته خواهد شد.

همتی یادآور شد: این آزمون ورودی در حقیقت آزمون ورودی طرح ملی رحله است که در نهایت قرآن‌آموزان پس از گذراندن این دوره و پذیرش در آزمون نهایی آن در صورت علاقه می‌توانند در مرکز شبانه‌روزی حفظ طی مدت یک سال به حفظ کل قرآن بپردازند.

مدیر مرکز شبانه‌روزی حفظ یک‌ساله قرآن آل‌یاسین شیراز از حضور 159 نفر برای آزمون ورودی این مرکز خبر داد که در نهایت 100 نفر از آنان پذیرفته خواهند شد، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مؤسسه beytolahzan.ir مراجعه کرده و یا با شماره ۰۹۱۷۸۲۳۱۹۵۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha