تمام تمرکز دشمن بر روی دانش‌آموزان است
کد خبر: 4151129
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳

تمام تمرکز دشمن بر روی دانش‌آموزان است

رئیس‌ کل دادگستری فارس با اشاره به هجمه‌های گسترده دشمنان علیه نسل جدید گفت: دشمنان تمام تمرکزش را روی دانش‌آموزان متمرکز کرده است و ما هر روز شاهد تحرکات جدید و تازه‌ای از آن‌ها هستیم.

حجت‌‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس امروز، 7 تیرماه در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش این استان که به‌مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه برگزار شد، با اشاره به هجمه‌های گسترده دشمنان علیه نسل جدید گفت: دشمنان تمام تمرکزش را روی دانش‌آموزان متمرکز کرده است و ما هر روز شاهد تحرکات جدید و تازه‌ای از آن‌ها هستیم.

وی افزود: عملکرد مدارس نشان از حرکت رو به جلو آموزش و پرورش دارد و نشان می‌دهد در آموزش و پرورش بر روی بعد علمی و فرهنگی دانش آموزان به خوبی کار می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان فارس همچنین با اشاره به مسائل حقوقی آموزش و پرورش افزود: سنددار کردن املاک آموزش و پرورش کار ارزشمندی است که در حال انجام است.

موسوی تأکید کرد: پیشرفت آموزش و پرورش عمیقاً باعث خوشحالی همه ما در مجموعه دستگاه قضایی استان می‌شود و به‌همین جهت از هیچ کوششی برای کمک به آموزش و پرورش دریغ نمی‌کنیم.
وی بر لزوم هم‌افزایی فعالیت‌های آموزش و پرورش و دادگستری استان فارس به منظور فرهنگ‌سازی و پیشگیری از وقوع جرم تأکید کرد و از طرح «قاضی در مدرسه» به‌عنوان نمونه‌ای از همکاری خوب بین این دو  دستگاه نام برد.

انتهای پیام
captcha