قضاوت شغل اولیای الهی است
کد خبر: 4150841
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱

قضاوت شغل اولیای الهی است

فرمانده سپاه  کازرون با بیان اینکه اجرای عدالت شیرین است، گفت: کار قضاوت شغل انبیا و اولیای الهی است.

حسین حیاتی، فرمانده سپاه کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، حسین حیاتی، فرمانده سپاه کازرون امروز، 6 تیرماه در دیدار با رئیس دادگستری این شهرستان که به‌مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه انجام شد، با بیان اینکه اجرای عدالت شیرین است، گفت: کار قضاوت شغل انبیا و اولیای الهی است.

وی ضمن تبریک هفته قوه قضائیه ادامه داد: با همه سختی‌هایی که در کار قضاوت در جامعه است، نتیجه و ثمره این کار شیرین و لذت‌بخش‌تر است.

حیاتی در ادامه با توجه به همکاری دستگاه قضا و بسیج در مجموعه بسیج حقوقدانان، گشت‌های عملیاتی و اطلاعاتی،امر به معروف و نهی از منکر و دوره ضابطین بسیج ضمن تشکر از ریاست و دادستان شهرستان کازرون در این همکاری نکاتی را بیان کرد.

در ادامه این مراسم مهدی مزارعی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون با تبریک هفته قوه قضائیه از به نمایندگی از جامعه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران از زحمات و خدمات دادگستری شهرستان کازرون در برقراری عدالت تقدیر و تشکر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی انصاری، رئیس دادگستری شهرستان کازرون نیز در این دیدار با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در خصوص اجرای حکم و احکام الهی در خصوص همکاری و تعامل خوب دادگستری شهرستان با همه نهادها و ارگان‌ها و خدمات این نهادها به جامعه به بیان سخنرانی پرداخت.

همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین محمد صباحی، امام جمعه شهرستان کازرون در سخنانی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و تشکر از زحمات شبانه‌روزی ریاست و دادستان دادگستری شهرستان در خصوص کمک کردن برای جلوگیری از تخلفات و پیشگیری از وقوع جرم نکاتی را بیان کرد.  

انتهای پیام
captcha