کد خبر: 4149998
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰

رضایت مردم بزرگترین سرمایه مدیریت شهری است

عضو شورای اسلامی شهر شیراز، رضایت شهروندان را مهم‌ترین و بزرگ‌ترین سرمایه مدیریت شهری دانست و گفت: تحقق این موضوع اولویت اقدامات شورای ششم و شهرداری است.

مصطفی کیانی رحیمی، عضو شورای اسلامی شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، مصطفی کیانی رحیمی، عضو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در  منطقه 4 امروز، 3 تیرماه، رضایت شهروندان را مهم‌ترین و بزرگ‌ترین سرمایه مدیریت شهری دانست و گفت: تحقق این موضوع اولویت اقدامات شورای ششم و شهرداری است.

وی تصریح کرد: اجرای عملیات روکش آسفالت در منطقه پاسارگاد غربی و منشعب آن به متراژ ۱۰ هزار مترمربع با اعتباری بیش از ۲ میلیارد تومان در حال انجام است.

کیانی رحیمی بیان کرد:  با پیگیری‌های صورت گرفته در ۶ ماهه گذشته ذیل پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی اجرای ۱۰۰ هزار متر مربع عملیات آسفالت با بودجه بیش از ۲۰ میلیارد تومان با هدف اصلاح چهره شهر، روان‌سازی تردد وسایل نقلیه، تأمین آرامش و آسایش شهروندان انجام شده است.

ناظر شورای اسلامی شهر در منطقه ۴ با بیان اینکه شورا و شهرداری به کیفیت آسفالت معابر به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان توجه ویژه دارد، افزود: رفع نیاز شهروندان اولویت مدیریت شهری بوده و در طرح آسفالت بسیاری از معابر و خیابان‌های منطقه ۴ بهسازی شد که این موضوع رضایت شهروندان را به همراه داشته است.

انتهای پیام
captcha