دوره‌های آموزشی ارتقای قاریان به‌صورت مستمر برگزار شود
کد خبر: 4148051
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰

دوره‌های آموزشی ارتقای قاریان به‌صورت مستمر برگزار شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینکه برای ارتقای سطح قاریان استان فارس باید از ظرفیت اساتید بین‌المللی استفاده شود، گفت: باید دوره‌های آموزشی به صورت مستمر در طول سال برای قاریان برگزار کنیم و برای هزینه‌های آن هم همه دستگاه‌ها کمک کنند.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس ظهر امروز، 25 خردادماه در نشست شورای قرآن و عترت استان گفت: در رشته قرائت در بخش بانوان رتبه‌های بین‌المللی در استان فارس داریم اما حساسیت‌ها نسبت به قرائت آقایان زیاد است.

وی با بیان اینکه برای ارتقای سطح قاریان استان فارس باید از ظرفیت اساتید بین‌المللی استفاده شود، گفت: باید دوره‌های آموزشی به صورت مستمر در طول سال برای قاریان برگزار کنیم و برای هزینه‌های آن هم همه دستگاه‌ها کمک کنند.

جلالی در عین حال با ذکر این نکته که اساتید استان فارس از اساتید بین‌المللی کم ندارند، تأکید کرد: به اساتید برجسته استان فارس در عرصه قرآن افتخار می‌کنیم.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس در ادامه سخنان خود با بیان اینکه جلسات شورای توسعه قرآنی استان حتی در ایام کرونا هم کنسل نشد، گفت: فارس نخستین استانی بود که شورای قرآن و عترت آن با همت امام جمعه راه‌اندازی شد.

وی با تصریح اینکه در بحث مسابقات قرآن همیشه در رشته معارف در کشور اول هستیم، گفت: رهبر معظم انقلاب بر اهمیت تلاوت معنامحور تأکید کرده‌اند که بحمد الهی استان فارس در زمینه معارف قرآنی سرآمد است.

انتهای پیام
captcha