ابلاغ آیین‌نامه جدید تشکیل شورای توسعه قرآنی به استان‌ها
کد خبر: 4148046
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴

ابلاغ آیین‌نامه جدید تشکیل شورای توسعه قرآنی به استان‌ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه وزارت ارشاد با مصوبه شورای فرهنگ عمومی آیین‌نامه جدیدی طی دو ماه گذشته برای تشکیل شورای توسعه قرآنی به استان‌ها ابلاغ کرده است، از تلاش برای تشکیل شورای قرآن منطبق با آیین‌نامه جدید خبر داد.

حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ظهر امروز، 25 خردادماه در نشست شورای قرآن و عترت استان گفت: در فصل جدید شورای توسعه فرهنگ قرآنی که از سال گذشته با تغییر رویکردی رخ داد فعالیت مشترکی در حوزه قرآنی به صورت همکاری مشترک در کشور مشاهده کردیم.

وی با بیان اینکه شورای توسعه قرآنی برنامه‌هایی یا همفکری در طول یک سال گذشته داشتند، افزود: وزارت ارشاد با مصوبه شورای فرهنگ عمومی آیین‌نامه جدیدی طی دو ماه گذشته برای تشکیل شورای توسعه قرآنی به استان‌ها ابلاغ کرده است و ما منتظر فرصتی بودیم تا گفت‌وگویی شود و بتوانیم به سمت طراحی و طرح‌ریزی جدید برای این شورا مطابق با ابلاغیه جدید انجام دهیم.

قانعی با تصریح اینکه شورای قرآنی نشان داده است که وقتی دستگاه‌های متولی قرآن هم‌افزایی می‌کنند، اتفاقات بهتری رخ می‌دهد، افزود: در آیین‌نامه جدید نقش دستگاه‌هایی که در عرصه قرآن در حاشیه قرار گرفتند نقش جدی‌تری شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ابراز امیدواری کرد: در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی پیش‌رو، تشکیل شورای قرآنی را با مطابق با آیین‌نامه جدید به تصویب برسانیم.

انتهای پیام
captcha