ظرفیت سرمایه‌گذاران در حوزه فرهنگ به کار گرفته می‌شود
کد خبر: 4147891
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱

ظرفیت سرمایه‌گذاران در حوزه فرهنگ به کار گرفته می‌شود

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز از استفاده از توان سرمایه‌گذاران بخش خصوصی جهت اجرای پروژه‌های عمرانی حوزه فرهنگ خبر داد.

رضا محمدیان، عضو شورای اسلامی شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، رضا محمدیان، رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز امروز، 24 خردادماه با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی در حوزه فرهنگ بر استفاده از توان سرمایه‌گذاران بخش خصوصی جهت اجرای این پروژه‌ها تأکید شد.

 وی افزود: در جلسه کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل‌بیت(ع) شیراز به بررسی پروژه‌‌های عمرانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری از طراحی تا اجرای پروژه‌های عمرانی و زمان‌بندی آن‌ها پرداخته شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل‌بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز با توجه به حجم بالای کار و تعدد پروژه‌های عمرانی و گستردگی آن‌ها در سطح حوزه فرهنگ مدیریت شهری تصریح کرد: باید از توان مدیران توانمند جهت پیشبرد امور عمرانی فرهنگی درخور شیراز شهر فرهنگ و ادب استفاده شود.

به گفته محمدیان، استفاده از توان سرمایه‌گذاران بخش خصوصی جهت اجرای طرح‌های عمرانی برای پیشرفت شیراز سومین حرم اهل‌بیت(ع)، شهر فرهنگ و تمدن کمک شایانی می‌کند.

وی با توجه به نگاه نوینی که در این حوزه وجود دارد، بر ایجاد و فراهم‌سازی زیرساخت‌های فرهنگی به‌منظور ارتقای فرهنگ در شهر فرهنگ و ادب و مشاهیر تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha