مرحله دانشگاهی دوره «حامیم» در شیراز برگزار شد
کد خبر: 4145546
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

مرحله دانشگاهی دوره «حامیم» در شیراز برگزار شد

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز از برگزاری مرحله دانشگاهی دوره «حامیم» در دو بخش بانوان و آقایان و در قالب اردوهای دو روزه در شیراز خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید مقامی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید مقامی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فارس امروز، 13 خردادماه در جمع خبرنگاران گفت: مرحله دانشگاهی دوره «حامیم» با نام اردوی فرهنگی تفریحی قرار به مدت دو روز و دو شب طی روزهای 10 تا 12 خرداد ماه 1402 در اردوگاه شهید آیت‌الله ربانی شیراز ویژه دانشجویان پسر برگزار شد.

وی با بیان اینکه 65 نفر افراد شرکت‌کننده در این اردو از بین دانشجویان فعال ورودی‌های سال‌های 1400و 1401 انتخاب شده بودند، افزود: هدف این اردو شناسایی و ارتباط گیری با دانشجویان دارای ظرفیت برای ایفای نقش در حلقه‌های میانی بود که برای تحقق آن و ارتباط گیری عمیق‌تر، دانشجویان به گروه‌های 7 نفره با حضور یک نفر مربی مشاور روحانی و یا کارشناس فرهنگی گروه‌بندی شدند.

مقامی بر حفظ نشاط و همدلی در بین دانشجویان در طول اردو تاکید کرد و گفت: برگزاری نشست‌های گفت‌وگو بین دانشجویان با هدف حل مسئله و ارائه راهکار برای حل معضلات، مشکلات و شبهات جاری در سطح دانشگاه و جامعه، جلسه تبیینی با موصوع اهمیت و ضرورت تحقق حلقه‌های میانی، جلسه تبیینی جهت ارائه راهکارهای تقویت مبانی فکری مخاطبین دانشجویی و ایجاد رقابت‌های گروهی در زمینه فعالیت‎های ورزشی مثل تیراندازی، پرتاب دارت، پینگ پنگ، کوهنوردی وغیره از جمله برنامه‌های این اردو بود که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه دوره‌های تداوم این برنامه مدنظر گرفته شده که برای منتخبین این دوره برگزار خواهد شد، بیان کرد: در ادامه دوره‌های استمرار با تأکید بر توانمندسازی این دانشجویان از لحاظ مبانی فکری و عملی، حفظ نشاط، شادمانی و تقویت مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های گروهی و دسته جمعی تاکید خواهد شد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پایان یادآور شد: اردوی فرهنگی، تفریحی قرار ویژه دانشجویان دختر به مدت دو روز و دو شب نیز طی روزهای 13 تا 15 خرداد ماه 1402 در اردوگاه شهید آیت‌الله ربانی شیراز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha