برخورد قاطع با رفتارهای هنجارشکنانه خواهیم داشت
کد خبر: 4144464
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
استاندار فارس:

برخورد قاطع با رفتارهای هنجارشکنانه خواهیم داشت

ایمانیه از برخورد قاطع با لاابالی‌گری، رفتار‌های سازمان یافته و هنجارشکنانه خبر داد و گفت: در ماجرای حافظیه شیراز، بر اساس تصمیم مقامات قضایی، مدیر مجموعه حافظیه و دو نفری که رفتار‌های هنجارشکنانه داشته‌اند، امروز تعیین تکلیف خواهند شد.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 8 خردادماه از برخورد قاطع با لاابالی‌گری، رفتارهای سازمان یافته و هنجارشکنانه خبر داد و گفت: به هیچ‌وجه اجازه هنجارشکنی و رفتارهای خلاف شرع را در شیراز و استان فارس نخواهیم داد و با عوامل و عناصری که به صورت سازمان‌یافته در صدد ترویج لاابالی‌گری و فساد هستند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

رئیس شورای تأمین استان فارس با بیان اهمیت رعایت عفاف و حجاب و امنیت اخلاقی جامعه افزود: مجموعه اقدامات سلبی و ایجابی در استان فارس در حال اجراست و دستگاه‌های فرهنگی اقدامات مناسبی را در استان انجام داده‌اند.

وی ادامه داد:‌ تلاش شده است در حوزه عفاف و حجاب با تدبیر و برنامه‌ریزی و ایجاد آرامش و تذکر در قالب‌های مختلف و طرح‌های ناظر و همچنین سامانه مردم‌رسی صورت پذیرد اما حساب حرکت‌های سازمان یافته یا کسانی که اصرار به قبح‌شکنی و مقابله با قوانین و مقررات دارند با بقیه جداست و وظیفه دستگاه‌های مختلف امنیتی و قضایی برخورد قاطع، مناسب و به‌جاست.

ایمانیه از عزم دستگاه اجرایی و قضایی استان برای مقابله با ایستادگی در مقابل قانون خبر داد و افزود: در ماجرای حافظیه شیراز، بر اساس تصمیم مقامات قضایی، مدیر مجموعه حافظیه و دو نفری که رفتارهای خلاف شرع و هنجارشکنانه داشته‌اند، امروز تعیین تکلیف خواهند شد و مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان نیز تا مشخص شدن پرونده اجازه حضور در محیط اداری را نخواهد داشت.

انتهای پیام
captcha