سیره اهل بیت(ع) را الگوی رفتاری قرار دهیم
کد خبر: 4144204
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵

سیره اهل بیت(ع) را الگوی رفتاری قرار دهیم

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به فرا رسیدن دهه کرامت گفت: باید تلاش کنیم سيره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را الگوی رفتاری خود قرار داده و در این مسير گام برداريم.

محمدتقی تذروی، عضو شورای اسلامی شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، محمدتقی تذروی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز بعدازظهر امروز، 7 خردادماه در نطق پیش از دستور جلسه علنی این شورا ضمن تبریک فرا رسیدن دهه کرامت گفت: باید تلاش کنیم سيره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را الگوی رفتاری خود قرار داده و در این مسير گام برداريم.

وی بیان کرد: با عنایت به مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص تعرفه‌های بیمه تامین اجتماعی کارگران ساختمانی که در‌ سال‌های گذشته بر اساس 15 درصد از عوارض صدور پروانه ساختمانی محاسبه و اخذ می‌شد، متاسفانه اخیرا بر اساس مصوبه جدید مجلس شورای اسلامی بر مبنای هر متر مربع زیر بنا با حدود تقریبی مبلغ 230 هزارتومان محاسبه و از مالکین اخذ می‌شود که این امر نه تنها موجب کاهش ساخت و ساز در نواحی کم برخوردار بلکه موجب افزایش قیمت مسکن نیز شده است و بعضا مشاهده می‌شود در برخی مناطق مبلغ دریافتی بیمه تامین اجتماعی از میزان مبلغ دریافتی عوارض شهرداری بیشتر است.

تذروی تصریح  کرد: ‌همچنین می‌توان از دیگر پیامدهای این امر به ایجاد موج نارضایتی در میان شهروندان و در نتیجه بی احترامی  و توهین به پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری در هنگام مراجعه به شهرداری‌های مناطق اشاره کرد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: لازم است این مهم سریعا در دستور کار و بررسی مجدد مجلس شورای اسلامی قرار گیرد  و مبالغی در نظر گرفته شود که منجر به بروز اجحاف در حق مالکین نشود و همچنین سازمان بیمه تامین اجتماعی در جهت تامین بیمه کارگران دچار مشکل نشود.

انتهای پیام
captcha