جهش دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پایش عملیاتی وزارت بهداشت
کد خبر: 4144177
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳

جهش دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پایش عملیاتی وزارت بهداشت

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از جهش چشمگیر 9 مولفه مهم در این معاونت در سال 1401 خبر داد و گفت: این جهش در زمینه فعالیت‌هایی نظیر امر به معروف و نهی از منکر، حجاب و عفاف، فعالیت‌های جهادی و... هستند.

محمدحسین انباردار، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، محمدحسین انباردار، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز امروز، 7 خردادماه در جمع خبرنگاران گفت: این معاونت موفق شده است تا بر اساس شاخص‌های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در چند زمینه مهم و اثرگذار، در برنامه مشترک پایش عملیاتی وزارت بهداشت، بالاترین امتیاز ممکن را به دست آورده است.

وی افزود: بر اساس گزارش رسمی مرکز پایش برنامه‌های عملیاتی مشترک وزارت بهداشت، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق شد تا در چند پارامتر مهم و بسیار موثر فرهنگی، علمی و فوق برنامه، با کسب بالاترین امتیاز ممکن، جهشی بزرگ را در سال 1401 از خود به نمایش بگذارد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ادامه داد: این جهش‌ها در زمینه مهم‌ترین فعالیت‌های این معاونت از جمله تربیت بدنی، کانون‌های فرهنگی، انجمن‌های علمی، امر به معروف و نهی از منکر، فعالیت‌های جهادی، نشریات دانشجویی، حجاب و عفاف، طرح انطباق و مرکز مشاوره است.

انباردار افزود: بر اساس مؤلفه‌های مصوب در برنامه‌های پایش عملیاتی وزارت بهداشت، هر کدام از این فعالیت‌ها بر اساس شاخص‌های متعدد و پارامترهای دقیق، بررسی شده و بر پایه مستندات معتبر همچون عکس، فیلم، صورت‌جلسه و سایر مدارک، امتیازدهی می‌شوند.

وی از تلاش و برنامه‌ریزی برای بهبود شرایط در سایر شاخص‌ها و فعالیت‌های تخصصی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال جاری خبر داد.

انباردار با تقدیر از مدیران و کارکنان شاغل در معاونت فرهنگی این دانشگاه اظهار کرد: کسب حداکثر امتیاز در برنامه علمیاتی مشترک وزارت بهداشت و ایجاد جهشی چشمگیر در طول یک سال، بدون حمایت‌های رییس دانشگاه و اعضای هیئت رییسه و همکاری و مشارکت بسیج جامعه پزشکی و نهادهای دانشجویی فعال، امکان‌پذیر نیست و به یاری خداوند، این همکاری و همدلی در سال جاری و سال‌های آینده نیز ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha