حمایت صدا و سیمای فارس از هیئت‌های توانمند
کد خبر: 4143908
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶

حمایت صدا و سیمای فارس از هیئت‌های توانمند

مدیرکل صدا و سیمای فارس با تأکید بر استفاده از ظرفیت هیئت‌های شهرستان‌های استان در رسانه ملی اظهار کرد: صدا و سیما هیئت‌هایی را که از نظر فرهنگی و مختصات هیئتی در بعد رسانه‌ای توانمند هستند، حمایت و یاری خواهد کرد.

نشست مدیرکل صدا و سیمای فارس با اعضای کانون مداحان استانبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای فارس، احمد پهلوانیان، مدیرکل صدا و سیمای فارس امروز، 6 خردادماه در  نشست با اعضای کانون و بسیج مداحان استان در پاسخ به سخنان برخی از مداحان در این جلسه گفت: صدا و سیمای فارس در پخش مداحی‌ها و محافل هیئت‌های استان، حتماً از مداحان و هیئت‌های معرفی شده توسط دستگاه‌های مرتبط با این حوزه استفاده خواهد کرد.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت هیئت‌های شهرستان‌های استان در رسانه ملی اظهار کرد: صدا و سیما هیئت‌هایی را که از نظر فرهنگی و مختصات هیئتی در بعد رسانه‌ای توانمند هستند، حمایت و یاری خواهد کرد.

پهلوانیان اظهار کرد: برای حل مسائل فرهنگی و اجتماعی در جامعه باید تمامی دستگاه‌ها و بخش‌های خصوصی و مردمی پای کار بیایند تا با هم‌افزایی، همگرایی و همدلی این مسائل برطرف شود.

وی با بیان اینکه رسانه هیئت، به عنوان رسانه اختصاصی جهان تشیع، رسانه‌ای موثر، فراگیر و بسیار اثرگذار از بعد تربیتی است، افزود: در هیئت سلوکی فراتر از گفت‌وگو، پیام‌رسانی و دریافت پیام رخ می‌دهد و آن سلوک معنوی، شخصیتی و هویتی است و نتیجه این سلوک تربیت انسان‌های برجسته از لحاظ اعتقادی و معنوی همانند شهدا که فصل مشترک این افراد هیئتی بودن آن‌هاست.

پهلوانیان ادامه داد: انقلاب را بچه‌های هیئت به پیروزی رساندند و تاکنون حفظ کرده‌اند زیرا آنان برخلاف برخی نهادهای اجتماعی سطح وسیع، ملایم و فراگیری با مردم و جامعه دارند.

مدیرکل صدا و سیمای فارس اضافه کرد: جایگاه فرهنگی و منزلت معنوی استان فارس و شهر شیراز در بحث محرم و عاشورا و امام حسین(ع) روشن است اما در کشور شناخته شده نیست که این به کارکرد کافی دستگاه‌های مرتبط برمی‌گردد.

انتهای پیام
captcha