راهی جز سرمایه‌گذاری برای رشد تولید نیست
کد خبر: 4143545
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۸

راهی جز سرمایه‌گذاری برای رشد تولید نیست

نماينده مردم شیراز و زرقان در مجلس با اشاره به نامگذاری سال به نام «مهار تورم، رشد تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: راهی جز سرمایه‌گذاری برای رشد تولید نیست و فضای سرمایه‌گذاری در کشور باید مهیا باشد.

جعفر قادری، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، جعفر قادری، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی شامگاه پنج‌شنبه، 4 خردادماه در آیین اختتامیه دومین همایش سالانه توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز با اشاره به نامگذاری سال به‌نام «مهار تورم، رشد تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: راهی جز سرمایه‌گذاری برای رشد تولید نیست و فضای سرمایه‌گذاری در کشور باید مهیا باشد.

وی با بیان اینکه قوانین و زمینه سرمایه‌گذاری در داخل و خارج کشور و تعاملات آن به گونه‌ای باشد که سرمایه‌گذار را جذب کند، افزود: اکنون شرایط منطقه‌ای به‌گونه‌ای تغییر می‌کند که مسائل و مشکلات به حداقل رسیده است و این در تعاملات مؤثر است.

قادری با تصریح اینکه وقتی فضا و بستر برای تعاملات با کشورهای دیگر برقرار شود، فشار سایر کشورها کمتر خواهد شد، گفت: تلاش می‌کنیم طرح کلی مصوب کنیم تا بخش عمده مشکلات سرمایه‌گذاری را رفع کند و بسترساز و زمینه‌ساز گسترش سرمایه‌گذاری‌ها باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه برنامه هفتم توسط دولت تا یکشنبه آینده وصول می‌شود که در این لوایح و طرح‌ها نوید خوبی برای پیشرفت سرمایه‌گذاری در کشور است.

وی با بیان اینکه کارهای قابل واگذاری باید واگذار شوند و شهرداری این کارها را به بخش خصوصی واگذار کند و در بخش جذب سرمایه فعالیت داشته باشند، افزود: شهرداری‌ها در مولدسازی می‌توانند نقش مؤثری داشته باشند.

قادری با اشاره به اینکه بسیاری از مجموعه خدماتی در نقاط پرترافیک شهر است، گفت: با خطوط ریلی و تکمیل کمربندی قدرت مانور شهرداری زیاد می‌شود.

انتهای پیام
captcha