کتاب نمایشنامه «57» در شیراز رونمایی شد
کد خبر: 4143331
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱

کتاب نمایشنامه «57» در شیراز رونمایی شد

طی مراسمی از کتاب نمایشنامه «57» که به زندگی شهید حسین لشکری می‌پردازد، رونمایی شد.

رونمایی از کتاب نمایشنامه «57»، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر، مراسم رونمایی از کتاب نمایشنامه «57» که به زندگی شهید حسین لشکری می‌پردازد، امروز، 3 خردادماه در شیراز برگزار شد.

در این مراسم بهرام میرزایی، نویسنده کتاب مذکور ضمن قدردانی از کسانی که در تألیف این کتاب همراهی داشتند، به بیان نکاتی درباره کتاب مذکور پرداخت.

در ادامه مراسم حمید نشاط منتقد ادبی هنری پس از نقد کوتاه تخصصی درباره نمایش، سؤالاتی را پیرامون این کتاب مطرح کرد و گفت: چرا آثاری از جنس «۵۷» که حرف، درد و مسئله‌ای برای گفتن دارند مجوز اجرای عموم نمی‌گیرند. چرا ابعاد زندگی‌نامه شهیدی که ۱۸ سال از بهترین دوران عمرش را در اسارت گذرانده باید برای مردم موهوم بماند. چرا بهرام میرزایی باید اثرش را در نمازخانه تمرین و اجرا کند.

پایان‌بخش این مراسم نیز جلیل از ۲ چهره هنری نسل میانه استان فارس، سیروس مهبودی و فرشاد تندنویس به همراه جشن امضاء پوستر کتاب نمایشنامه ۵۷ بود.

یادآور می‌شود، تاکنون کتاب نمایشنامه مهنا مربوط به زندگی شهید دوران، کتاب نمایشنامه پل کارون، شرح زندگی شهید شاهرخ ضرغام، کتاب نمایشنامه بغضی در نقاب زندگینامه شهید سید نورالدین حسینی بکتری و ابوالفضل مهدیار و کتاب نمایشنامه پنجاه و هفت مربوط به زندگینامه شهید حسین لشکری چهارمین اثر منتشره گروه مهناست که در مجموع پنج اثر نمایشی را در بر می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha