تربیت نسل آینده را اولویت دهیم
کد خبر: 4143315
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷

تربیت نسل آینده را اولویت دهیم

استاندار فارس با اشاره به نقش نظام تعلیم و تربیت در تربیت نسل آینده گفت: متأسفانه در سال‌های اخیر پرورش را در اولویت قرار ندادیم لذا امروز باید تلاش کنیم تربیت و کیفیت‌بخشی آن را در اولویت قرار دهیم.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 3 خردادماه در گردهمایی «طلایه‌داران مهر» در شیراز ضمن تکریم یاد شهدا گفت: اگر امروز نظام جمهوری اسلامی، نقش محوریت در جهان را پیدا کرده است و هیچ معادله‌ای بدون نظر ایران در هیچ جای دنیا صورت نمی‌گیرد، به دلیل مجاهدت ایثارگران و شهداست.

ایمانیه تصریح کرد: ایران تنها کشوری است که  قوانین حکومتش بر اساس احکام اسلامی و بر اساس قوانین اسلامی تدوین شده است لذا همه برای توسعه آن تلاش کند.
وی بر اهتمام همه جانبه برای توسعه و پیشرفت جامعه تأکید کرد و گفت: آئین اسلام منادی وحدت است البته بداخلاقی‌های سیاسی امری طبیعی که همواره در جامعه وجود داشته است.
استاندار فارس از پیشکسوتان خواست تا همواره در کنار آموزش و پرورش باشند و راهکارهای رفع موانع و مشکلات را به آموزش و پرورش گوشزد کنند و سپس افزود: متأسفانه در سال‌های اخیر پرورش را در اولویت قرار ندادیم لذا امروز باید تلاش کنیم تربیت و کیفیت‌بخشی آن را در اولویت قرار دهیم.

وی با یادآوری اینکه قرآن کریم تأکید فرموده است احیای نفس و تربیت یک انسان  به مثابه نجات یک جامعه است، گفت: امروز همه تلاش کنند فرزندانمان را که در معرض انواع هجمه‌ها قرار گرفته‌اند، نجات دهند.
ایمانیه با اشاره به برگزاری این گردهمایی اظهار کرد: در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد همدلی در جامعه، مثل همیشه آموزش و پرورش گوی سبقت را از سایر دستگاه‌ها ربود و با برگزاری چنین همایشی به ایجاد وحدت و یکدلی بین سلایق مختلف سیاسی پرداخت.

انتهای پیام
captcha