پیگیری تسهیل روند سرمایه‌گذاری با رویکرد امیدآفرینی در شیراز
کد خبر: 4143276
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳

پیگیری تسهیل روند سرمایه‌گذاری با رویکرد امیدآفرینی در شیراز

رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به عزم جدی مجموعه مدیریت شهری برای تسهیل روند سرمایه‌گذاری افزود: تشکیل کمیته رفع موانع سرمایه‌گذاری در شورا، تمدید میثاق‌نامه سرمایه‌گذاری تحت عنوان سند راهبردی امید‌آفرینی سرمایه‌گذاری و ... از جمله گام‌های برداشته شده در ساخت شهر شیراز با رویکرد امیدآفرینی است.

علیرضا اسکندری، عضو شورای اسلامی شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، علیرضا اسکندری، رئيس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز امروز، 3 خردادماه در دومین همایش سالانه توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز با رویکرد بین‌المللی گفت: در ابتدای دوره ششم شورای اسلامی شهر، بودجه شهرداری ۶ هزار میلیارد تومان بود و در سال ۱۴۰۱ به ۱۸ هزار میلیارد و امسال به ۲۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است که نشان از عزم جدی مدیریت شهری در ساختن شهری در خور و شأن شیراز دارد.

وی با اشاره به عزم جدی مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری برای تسهیل روند سرمایه‌گذاری افزود: تشکیل کمیته رفع موانع سرمایه‌گذاری در شورا، برگزاری همایش‌ها و نشست‌های آسيب شناسی سرمایه‌گذاری، ایجاد پنجره واحد سرمایه‌گذاری در راستای حذف بروکراسی اداری، تمدید میثاق‌نامه سرمایه‌گذاری تحت عنوان سند راهبردی امید‌آفرینی سرمایه‌گذاری و ... از جمله گام‌های برداشته شده در ساخت شهر شیراز با رویکرد امیدآفرینی است.

رئيس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: یکی از مهم‌ترین تفاهم‌نامه‌ها منعقد شده، تفاهم نامه با بانک شهر بود و طبق آن مقرر شده بود ۲۰ هزار میلیارد تومان در ابعاد گوناگون قراردادهای سرمایه‌گذاری منعقد کنیم و تاکنون نزدیک به پنج هزار میلیارد تومان از این قرارداد محقق شده و برای ادامه آن نیز عزم و اراده وجود دارد.

اسکندری، استمرار برگزاری سالانه همایش توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز را مطالبه شهروندان برشمرد و افزود: امروز رویکرد این همایش بین‌المللی است که دعوت و حضور کشورهای دوست و همسایه در این همایش نشان از تلاش ظرفیت بالا برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی است.

وی با بیان اینکه شیراز ظرفیت‌های گوناگون و متنوعی دارد و آوازه آن جهانی است، گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالقوه شیراز در بین سایر کلانشهرهای دنیا، می‌توان این ظرفیت‌ها را مبنای تصمیم‌گیری‌ها قرار داد تا شاهد درخشش روزافزون شهر شیراز در دنیا باشیم.

رئيس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به تأکید استاندار فارس بر ساماندهی مشاغل مزاحم شهری گفت: آمادگی لازم را برای سرمایه‌گذاری در حوزه ساماندهی مشاغل مزاحم با همکاری سرمایه‌گذاران داریم.

انتهای پیام
captcha