حماسه خرمشهر فراموش‌شدنی نیست
کد خبر: 4143246
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
بوعلی:

حماسه خرمشهر فراموش‌شدنی نیست

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه حماسه فتح خرمشهر هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد، فتح خرمشهر را فتحی بزرگ و پیروزی غرورآفرین عنوان کرد که در سایه وحدت نیروهای مسلح اتفاق افتاده است.

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر امروز، 3 خردادماه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به‌مناسبت سالروز حماسه خرمشهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای دوران دفاع مقدس گفت: حماسه بزرگی که رزمندگان دفاع مقدس اعم از ارتش، سپاه، ژاندرامری و نیروهای مردمی بسیج در عملیات الی بیت‌المقدس برای آزادسازی خرمشهر رقم زدند، هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

وی فتح خرمشهر را فتحی بزرگ و پیروزی غرورآفرین عنوان کرد که در سایه وحدت نیروهای مسلح اتفاق افتاده است و سپس افزود: فتح خرمشهر عزیز افتخاری برای همیشه تاریخ ایران اسلامی است.

بوعلی با یادآوری بخش‌های از حماسه رزمندگان دفاع مقدس در علمیات فتح‌ خرمشهر گفت: رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس نشان دادند در میدان ثابت قدم و محکم هستند.

فرمانده سپاه فجر در ادامه با اشاره به برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این مراسم را نمادی از وحدت، برادری و ایستادگی دانست و افزود: فتح خرمشهر نماد مقاومت و سربلندی ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: پیام این صبحگاه مشترک که به میزبانی سپاه فجر و با حضور یگان‌های ارتش، سپاه و نیروی انتظامی برگزار شد این است که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از کشور آمادگی همه جانبه دارند.

انتهای پیام
captcha