«طلایه‌داران مهر» در شیراز گردهم می‌آیند
کد خبر: 4142973
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶

«طلایه‌داران مهر» در شیراز گردهم می‌آیند

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از برگزاری همایش «طلایه‌داران مهر» با حضور تمامی مدیران کل، معاونان و روسای ادارات آموزش و پرورش سراسر استان فارس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در شیراز خبر داد.

نشست  اعضای ستاد برگزاری همایش «طلایه‌داران مهر» ، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 2 خردادماه در جمع اعضای ستاد برگزاری همایش «طلایه‌داران مهر» در شیراز برگزاری همایش «طلایه‌داران مهر» با حضور تمامی مدیران کل، معاونان و روسای ادارات آموزش و پرورش سراسر استان فارس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون خبر داد و گفت:‌ علاوه بر تکریم ایجاد وحدت بین پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت با نگاه و سلایق مختلف از اهداف برگزاری این همایش است.

وی تصریح کرد: در این همایش پیش‌بینی می‌شود بیش از ۵۰۰ نفر از پیشکسوتان تعلیم و تربیت استان که روزی سکانداری تعلیم و تربیت را برعهده داشته‌اند، حضور پیدا کنند.

عسکری بیان کرد: در این همایش که مقارن با سالروز آزادسازی خرمشهر نیز است مدعوینی از خارج از آموزش و پرورش نیز حضور خواهند داشت و در بخشی از همایش به تحلیل این حماسه بزرگ پرداخته می‌شود.

وی ادامه داد: در این همایش، پرداختن به موضوعات مهمی مانند فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان، ضرورت استفاده و  تبادل تجارب تربیتی پیشکسوتان و ... در دستورکار برنامه ها خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: امید است برگزاری این همایش نقطه عطفی در تقویت ارتباط بین پیشکسوتان فرهنگی در ادوار مختلف باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: هیچ دستگاهی همانند آموزش و پرورش نمی‌تواند پرچمدار وحدت و هم‌افزایی در جامعه باشد و این فرهنگ را در جامعه نهادینه کند.
یادآور می‌شود، همایش «طلایه‌داران مهر» با حضور مدیران کل، معاونان و رؤسای ادارات آموزش و پرورش سراسر استان فارس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، جمعی از مسئولان ارشد استانی، حسین مظفر؛ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و وزیر اسبق آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha