تمدید مهلت ثبت‌نام در طرح‌های تابستانه بیت‌‌الاحزان
کد خبر: 4142628
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
شاهسونی خبر داد:

تمدید مهلت ثبت‌نام در طرح‌های تابستانه بیت‌‌الاحزان

مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از تمدید مهلت ثبت‌نام طرح تابستانه ملی «رحله» و مراکز شبانه‌روزی حفظ کل قرآن کریم این مؤسسه تا ۱۵ خرداد خبر داد.

حجت الاسلام شاهسونیحجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از تمدید مهلت ثبت‌نام طرح تابستانه ملی «رحله» و مراکز شبانه‌روزی حفظ کل قرآن کریم این مؤسسه تا 15 خردادماه خبر داد و گفت: با توجه به استقبال علاقه‌مندان این مهلت ثبت‌نام شد.

وی با یادآوری اینکه طرح‌های مذکور ویژه نوجوانان و جوانان اجرا می‌شود، افزود: امسال طرح حفظ یک ساله قرآن کریم در 10 مرکز ویژه آقایان و 2 مرکز ویژه بانوان در 7 استان کشور اجرا خواهد شد.

شاهسونی با بیان اینکه امسال تغییراتی در اجرای طرح ملی «رحله» داریم، گفت: در سال جاری این طرح با محوریت حفظ سوره بقره برای آقایان در 29 مرکز در 8 استان اجرا خواهد شد و به این ترتیب طرح شبانه‌روزی در صورتی که تعداد قرآن‌آموزان به حد نصاب لازم برسد،‌ در 41 مرکز اجرا خواهد شد.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی به شیوه ثبت‌نام در این طرح‌ها اشاره کرد و گفت: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در دو طرح مذکور می‌توانند به سایت مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت به آدرسbeytolahzan.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha