راه‌اندازی قرارگاه «ربط اجتماعی» در فارس
کد خبر: 4142199
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶

راه‌اندازی قرارگاه «ربط اجتماعی» در فارس

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس از راه‌اندازی قرارگاه «ربط اجتماعی» در استان خبر داد و گفت: این قرارگاه در راستای جلوگیری از فضای دوقطبی‌سازی در دانشگاه‌ها و تکریم زنان تشکیل شده است.

سعید یوسفی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سعید یوسفی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس امروز، 31 اردیبهشت‌ در جمع خبرنگاران با اشاره به آیه ۲۰۰ سوره آل عمران، بر شکیبایی در برابر حوادث و ارتباط همدلانه به ویژه در مواقع بلا و گرفتاری تأکید کرد و گفت: قرارگاه «ربط اجتماعی» در استان فارس در راستای جلوگیری از فضای دوقطبی سازی در دانشگاه‌ها و تکریم زنان به همت بسیج دانشجویی این استان راه‌اندازی که امروز نخستین جلسه آن نیز برگزار شد.

وی با تأکید بر ارتباط همدلانه با قشر عام جامعه و همه سلیقه‌های موجود در دانشگاه‌ها به عنوان سرمایه اجتماعی افزود: امکان کار تبیینی و روشنگری را در بین عموم مردم، دانشگاهیان و همچنین زمینه ارتباط بلندمدت تشکل‌های دانشجویی به ویژه بسیج دانشجویی را با قشر عام فراهم می‌کنیم.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در ادامه بر سرمایه‌گذاری و توجه ویژه به بانوان تاکید و اضافه کرد: واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر استان فارس با قوت برنامه‌ها و سیاست‌های قرارگاه «ربط اجتماعی» را اجرایی می‌کنند.

یوسفی با بیان اینکه در قرارگاه «ربط اجتماعی» ضمن مخاطب‌شناسی، گفت‌وگو برای شنیدن را دنبال می‌کنیم، ادامه داد: باید تلاش کنیم که دانشجو به موقع، کنشگری صحیح خود را انجام دهد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس اظهار کرد: در مواجهه با اتفاقات، باید ضمن شناسایی مسائل، آن‌ها را بفهمیم و دسته‌بندی و احصا کنیم.

وی در ادامه با تأکید بر ترویج فرهنگ گفت‌وگو و توسعه تعاملات اجتماعی در بین بانوان جامعه گفت: باید تعریف مناسبی از حضور زن در اجتماع داشت و جایگاه و ضرورت حرکت بانوان در خودسازی و جامعه پردازی و حرکت به سمت تمدن اسلامی شناخته شود.

یوسفی با بیان اینکه بسیج دانشجویی استان فارس به دنبال تعلیم و تربیت دختران و بانوان دانشجوی مومن برای ایفای نقش فعال در محیط خانواده، جامعه و دانشگاه است، بر شناخت تهدیدات و فرصت‌ها در مسائل زنان و خانواده تأکید و تصریح کرد: الگوی زن اسلامی به معنای واقعی باید ترویج داده شود.

انتهای پیام
captcha