ثبت‌نام طرح یکساله حفظ قرآن در شیراز آغاز شد
کد خبر: 4142026
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲

ثبت‌نام طرح یکساله حفظ قرآن در شیراز آغاز شد

مدیر مؤسسه جامعةالقرآن شیراز از آغاز ثبت‌نام طرح یک ساله حفظ کل قرآن خبر داد و گفت:‌ آخرین مهلت ثبت‌نام 20 خرداد خواهد بود.

طرح یکساله حفظ قرآن، جامعه‌القرآن در شیرازنجمه مؤمن، مدیر مؤسسه جامعةالقرآن شعبه شیراز در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از آغاز ثبت‌نام طرح یک ساله حفظ کل قرآن کریم این مؤسسه در شیراز خبر داد و گفت:‌ آخرین مهلت ثبت‌نام در این طرح 20 خردادماه جاری خواهد بود.

وی با بیان این دوره دارای یک دوره آزمایشی است، گفت: در این دوره که به مدت دو ماه و نیم طول می‌کشد، قرآن‌آموزان موفق حفظ سه جزء قرآن کریم می‌شوند و پس از اتمام دوره آزمایشی از تمام آموزش‌ها و محفوظات این دوره آزمون به‌عمل می‌آید و منتخبین به دوره اصلی راه پیدا می‌کنند.

این حافظ کل قرآن کریم تصریح کرد: مؤسسه جامعه‌القرآن الکریم و اهل البیت علیهم‌السلام واحد بانوان و نوجوانان شیراز تحت اشراف حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد مهدی طباطبایی، ابوی نابغه قرآنی حجت‌الاسلام والمسملین سیدمحمد حسین طباطبایی فعالیت درخشان خود را از سال ۱۳۷۹ با پذیرش مشتاقان قرآنی در شیراز آغاز کرده است.

مؤمن به تشریح فعالیت‌های تخصصی این شعبه در شیراز پرداخت و گفت:‌ برگزاری دوره‌های تخصصی حفظ کل قرآن کریم در مدت یک سال همراه با مرخصی تحصیلی، دوره‌های تخصصی حفظ کل قرآن کریم به صورت نیمه حضوری در مدت سه و چهارسال، دوره آموزش روخوانی و روانخوانی، دوره آموزش تجوید، دوره آموزش صوت و لحن، دوره آموزش ترجمه و مفاهیم و تفسیر قرآن کریم و برگزاری دوره‌های تثبیت ویژه حافظان کل، برگزاری دوره‌های تربیت مربی و ... از جمله فعالیت‌های این سازمان هستند.

مدیر مؤسسه جامعةالقرآن شعبه شیراز بیان کرد: این مؤسسه جامع‌ترین و کامل‌ترین مجموعه از نظر حفظ و فراگیری علوم و معارف متعالی قرآنی است که کار خود را به برنامه ارسالی مدون و کارشناسی شده توسط اساتید مجرب مرکز قم و با اعطای مدرک پیش می‌برد و تاکنون به لطف خداوند توانسته‌ایم بیش از ۴۰۰ حافظ  کلام وحی را تربیت و تقدیم  جامعه اسلامی کنیم.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
خانم سالاری هستم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۲۱:۰۳
0
0
با سلام ببخشید میتونید شماره تلفن استاد یا مدیر موسسه خواهرارو بدید
captcha