دانشگاه علوم پزشکی شیراز 69 رتبه برتر را در جشنواره قرآن و عترت کسب کرد
کد خبر: 4141132
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴

دانشگاه علوم پزشکی شیراز 69 رتبه برتر را در جشنواره قرآن و عترت کسب کرد

مدیر امور فرهنگی و فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز از کسب 69 رتبه برتر در بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت توسط این دانشگاه خبر داد.

برگزیدگان دانشگاه علوم پزشکی شیرازدر جشنواره قرآن و عترتبه گزارش ایکنا از فارس، عباس سلطانی، مدیر امور فرهنگی و فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 25 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت طی سال تحصیلی که گذشت، گفت: در این جشنواره دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق به کسب 69 رتبه برتر شد.

وی با بیان اینکه جشنواره مذکور در بخش اساتید، دانشجویان و کارکنان و اعضای هیئت علمی هر ساله برگزار می‌شود، افزود: درخشش نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بخش‌های مختلف ادبی، پژوهشی، فناوری، آیین سخنوری و هنری بود.

سلطانی ادامه داد: کسب 11 مقام اول، 24 رتبه دوم، 12 رتبه سوم و 22 رتبه چهارم و پنجم در بخش‌های متنوع این مرحله از این جشنواره معتبر فرهنگی کشور، درخششی ارزشمند و گامی بلند برای کسب رتبه برتر کشوری برای هفتمین دوره توسط این دانشگاه به شمار می‌رود.

مدیر امور فرهنگی و فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پیش از این برای 7 دوره مستمر، مقام نخست جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت را از آن خود ساخته است.

انتهای پیام
captcha