آغاز ثبت‌نام دوره‌های تخصصی حفظ قرآن دارالتحفیظ الهادی(ع)
کد خبر: 4140819
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

آغاز ثبت‌نام دوره‌های تخصصی حفظ قرآن دارالتحفیظ الهادی(ع)

مدیرعامل مؤسسه قرآنی فرهنگی دارالتحفیظ الهادی(ع) از آغاز نام‌نویسی یازدهمین دوره آموزشی حفظ تخصصی قرآن این مؤسسه در نقاط مختلف کشور خبر داد.

محمدرضا قلیچ‌خانی، مدیر عامل مؤسسه قرآنی دارالتحفیظ الهادی(ع)محمدرضا قلیچ‌خانی، مدیر عامل مؤسسه قرآنی دارالتحفیظ الهادی(ع) در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از آغاز نام‌نویسی یازدهمین دوره آموزشی حفظ تخصصی قرآن این مؤسسه در نقاط مختلف کشور خبر داد و گفت: علاقه‌مندان به حفظ قرآن می‌توانند در استان فارس چنانچه از شهرهای شیراز، جهرم، مهر و بختگان هستند و همچنین در دیگر استان‌ها از شهرهای بندرعباس، تهران، قم و اصفهان در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند.

وی آخرین مهلت ثبت‌نام در دوره‌های تخصصی حفظ قرآن این مجموعه ۱۰ خردادماه اعلام کرد و افزود: متقاضیان با شرایط سنی حداقل ۱۱ سال می‌توانند با ارسال عدد ۱۱۴ به شماره 09910991791 در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند.

قلیچ‌خانی در ادامه به طرح‌های آموزشی موسسه پرداخت و گفت: دوره‌های حفظ قرآن این مجموعه در طرح‌های یکساله (غیرشبانه‌روزی)، دوساله، سه ساله برگزار می‌شود و دانش‌آموزان به صورت ۴ یا ۵ ساله موفق به حفظ کل قرآن می‌شوند، دوره‌های آموزشی این مجموعه به صورت روزانه و حضوری است و فقط در سه شهر تهران، قم و اصفهان کلاس‌ها به صورت آنلاین و مجازی برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، مؤسسه قرآنی دارالتحفیظ الهادی(ع) با حدود ۱۰ سال فعالیت موفق به تربیت قریب به ۲۵۰ مربی قرآن، بیش از ۳۱۰ حافظ کل قرآن و ۴۰۰۰ نفر حافظ اجزاء شده است و همچنین قرآن‌پژوهانی از کشورهای آمریکا، آلمان، ترکیه، پاکستان و عراق در دوره‌های حفظ و مفاهیم کاربردی این مجموعه شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha