جشنواره نشریات دانشجویی «تنویر» در فارس فراخوان داد
کد خبر: 4139153
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰

جشنواره نشریات دانشجویی «تنویر» در فارس فراخوان داد

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس از برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی «تنویر» در این استان خبر داد و گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره، 10 خردادماه سال جاری اعلام شده است.

سعید یوسفی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سعید یوسفی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس، امروز، 17 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی «تنویر» خبر داد و گفت: این جشنواره به‌ همت بسیج دانشجویی فارس برگزار خواهد شد.

وی آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را 10 خردادماه سال جاری اعلام کرد و افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در پیام‌رسان ایتا به شماره 09175301174  ارسال کنند.

یوسفی با بیان اینکه بررسی نشریه در دو بخش محتوا و فنی صورت می‌گیرد، اظهار کرد: بخش محتوا شامل یادداشت‌نویسی، گزارش‌نویسی، تیتر و لید، مصاحبه، سرمقاله، مقاله علمی و بخش فنی شامل طراحی جلد، صفحه‌آرایی و  ویراستاری است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با اشاره به شرایط نشریات برای شرکت در جشنواره گفت: نشریه باید دارای مجوز بوده و  آثار به‌صورت PDF، دارای حداقل سه صفحه A۴ و حداقل باید از شهریور ۱۴۰۱ تا زمان ارسال آثار، سه شماره منتشر شده باشد.

یوسفی تصریح کرد: بعد از بررسی نشریات ارسالی توسط هیئت داوران به آثار برتر جوایز ارزنده‌ای همراه با لوح تقدیر و تندیس جشنواره اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha