دستگیری چهارمین نفر از باند دریافت رشوه در فارس
کد خبر: 4138424
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵

دستگیری چهارمین نفر از باند دریافت رشوه در فارس

رئیس کل دادگستری فارس از دستگیری چهارمین نفر از باند دریافت رشوه در یکی از ادارات دولتی استان خبر داد و گفت: با دستگیری این فرد، اقدامات مجرمانه باند دریافت رشوه متوقف شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارس امروز، 13 اردیبهشت‌ماه گفت: با دستگیری چهارمین نفر‌ از باند دریافت رشوه در یکی از ادارات دولتی استان فارس اقدامات مجرمانه باند دریافت رشوه متوقف شد.

وی تصریح کرد: از اسفندماه سال گذشته اقدامات امنیتی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) مبنی بر شناساسی عوامل دخیل در اخذ سازمان یافته رشوه در مجموعه مالیاتی استان فارس زیر نظر بازپرس ویژه انجام شد.

موسوی با بیان اینکه ۳ متهم این پرونده فساد مالی در سال گذشته بازداشت و تفهیم اتهام شدند، گفت : چهارمین نفر و عامل اصلی این فساد پس از تکمیل تحقیقات و جمع آوری مستندات با دستور قضایی بازداشت شد.

این مقام ارشد قضایی استان فارس با بیان اینکه تاکنون در تحقیقات سرنخ‌هایی مبنی بر اخذ معادل ۱/۵ میلیارد سکه طلا به عنوان رشوه کشف شده است، افزود: تحقیقات قضایی زیر نظر بازپرس ویژه دادسرای انقلاب اسلامی شیراز در راستای شناسایی و‌ کشف همه ابعاد این فساد مالی در جریان است.

وی، مبارزه قاطع با فساد را از جمله اقدامات اولویت‌دار مجموعه قضایی استان در سال‌های اخیر خواند و افزود: رسیدگی به پرونده‌های فساد در دادگستری فارس در شعب ویژه و به صورت فوق‌العاده انجام می‌شود و روند رسیدگی‌ها مطابق با قانون اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام
captcha