مروجان علم و فرهنگ مساجد شیراز تجلیل می‌شوند
کد خبر: 4137590
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷

مروجان علم و فرهنگ مساجد شیراز تجلیل می‌شوند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز در تشریح برنامه‌های این ناحیه به‌مناسبت هفته عقیدتی ـ سیاسی، از برگزاری برنامه تجلیل از مروجان علم و فرهنگ مساجد، قاریان، معلمان برتر و... خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف خواجه امیری، مسؤل نمایندگی ولی فقیه سپاه احمدبن موسی(ع) شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف خواجه امیری، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز امروز، 10 اردیبهشت‌ماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز گفت: در فرهنگ قرآن کریم پیرامون فعالان عرصه تعلیم و تربیت مطالبی عنوان شده که مهم‌ترین آن رسالت انبیاء و پیروان الهی است.

وی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین راهبردهای شهید مطهری، دشمن‌شناسی و توجه به زمان و مکان بود که تا آخرین قطره خون پای عقیده و راهبرد خود ایستاد.

خواجه امیری اظهار کرد: امروز ما هم باید دشمن‌شناسی را در پیش بگیریم، شیوه‌های آن را بدانیم و متناسب با آن برنامه‌ریزی کنیم و اگر استاد دانشگاه و روحانی نتوانند این راه را درست انتخاب کنند، یعنی اقتضا زمان و مکان را ندانند، یقیناً در زمین دشمن بازی کرده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) با اشاره به فرا رسیدن هفته عقیدتی ـ سیاسی در سپاه گفت: این هفته فرصتی است که در سراسر میهن اسلامی هزاران برنامه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی برگزار شود و سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) در سه سطح ناحیه، حوزه و پایگاه بیش از 150 عنوان برنامه تدارک دیده است.

وی برنامه‌های این ناحیه را بدین مناسبت مسئله عفاف و حجاب، تجلیل از معلمان برتر، قاریان، تجلیل از مربیان عقیدتی ـ سیاسی، دیدار با مربیان برجسته شیراز و تجلیل از مروجان علم و فرهنگ در مساجد اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha