دوره آموزشی ترجمه قرآن به زبان انگلیسی در فارس برگزار می‌شود
کد خبر: 4137407
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵

دوره آموزشی ترجمه قرآن به زبان انگلیسی در فارس برگزار می‌شود

دوره آموزشی ترجمه قرآن کریم به زبان انگلیسی ویژه اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

قرآن با ترجمه انگلیسیبه گزارش ایکنا از فارس، دوره آموزشی ترجمه قرآن کریم به زبان انگلیسی به‌ همت مرکز تخصصی ویراستاری و ترجمه دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد.

با توجه به جایگاه و نقش قرآن کریم در زندگی فردی و اجتماعی و ضرورت بهره‌مندی از آموزه‌ها و مفاهیم قرآنی، دوره مذکور ویژه اساتید و دانشجویان تمام دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی برگزار خواهد شد.

در این دوره منحصر به فرد، متن عربی، ترجمه فارسی و ترجمه انگلیسی آیات با محوریت سوره مبارکه حمد و جزء 30 قرآن کریم آموزش داده می‌شود. فراگیران علاوه بر روخوانی می‌توانند به حفظ ترجمه آیات به زبان فارسی و انگلیسی نیز بپردازند. این دوره همچنین به فراگیران کمک می‌کند معادل فارسی هر واژه انگلیسی را به راحتی به خاطر بسپارند.

ثبت‌نام این دوره از 5 اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا 14 اردیبهشت‌ماه جاری ادامه دارد که علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به آدرس edit.shirazu.ac.ir مراجعه کنند. این دوره از روز یکشنبه، 17 اردیبهشت‌ماه 1402 به صورت آنلاین از ساعت 19 تا 20 برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، شهریه این دوره 500 هزار تومان اعلام شده است که 50 درصد تخفیف ویژه حافظان و قاریان قرآن کریم نیز در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha