حمایت از تولید در فارس تقویت می‌شود
کد خبر: 4136531
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷

حمایت از تولید در فارس تقویت می‌شود

استاندار فارس با اشاره به حمایت‌های انجام شده از تولید و خروج از رکود در سال گذشته گفت: این اقدام در سال جاری بیشتر از سال قبل ادامه می‌یابد.

نشست استاندار فارس با اعضای خانه کارگربه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 5 اردیبهشت در جلسه مشترک با اعضای خانه کارگر استان به حمایت‌های انجام شده از تولید و خروج از رکود در سال گذشته اشاره کرد و گفت: این اقدام در سال جاری بیشتر از سال قبل ادامه می‌یابد؛ در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید یک نفر به نمایندگی از جامعه کارگری حاضر شود.

وی به اقدامات انجام شده در خصوص تامین مسکن ویژه نخبگان، پرستاران و ایثارگران اشاره کرد و افزود: در صورت ارائه اطلاعات و آمار کارگران، ۳۷ شهرستان استان که فرم (ج) آن‌ها سبز شده باشد، مدیریت استان برای تأمین مسکن ایشان به صورت ویژه پیگیری خواهد کرد.

ایمانیه همچنین با اشاره به کمبود تخت بیمارستانی و درمان مستقیم جامعه کارگری بیان کرد: تمام سازمان‌های استان برای تکمیل، تجهیز و در مدار خدمت قرار گرفتن بیمارستان دوم تامین اجتماعی در شیراز موظف به همکاری هستند.

استاندار فارس به گلایه جامعه کارگری در خصوص عدم تعهد بیمه تامین اجتماعی در خصوص پوشش برخی از داروها اشاره کرد و گفت: با همکاری پزشکان لیست داروها اعلام شود تا در سطح ملی رایزنی‌های لازم صورت پذیرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت امنیت شغلی کارگران اظهار کرد: پیشنهادات لازم، موثر و عملیاتی در این حوزه تدوین شود تا در جلسه مشترک با نمایندگان استان توسط خودتان مطرح شود.

مدیریت ارشد استان از حضور نمایندگان جامعه کارگری در کمیسیون‌های کارگری، جلسات شورای اداری، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و ...  استقبال کرد و این اقدام را برای استان مؤثر دانست و ادامه داد: افزایش حقوق باید متناسب با معیشت جامعه کارگران باشد که برای تحقق این موضوع از طریق نمایندگان و دستگاه‌های مسئول در سطح ملی پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha