آغاز ثبت‌نام بخش دانش‌آموزی رویداد ملی «پل»
کد خبر: 4136505
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱

آغاز ثبت‌نام بخش دانش‌آموزی رویداد ملی «پل»

ثبت‌نام بخش دانش‌آموزی رویداد ملی فناورانه «پل» از امروز آغاز شده و تا 8 اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

رویداد ملی فناورانه «پل»، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، ثبت‌نام بخش دانش‌آموزی رویداد ملی فناورانه «پل» از امروز، 5 اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا 8 اردیبهشت‌ماه ادامه دارد. محدودیتی در حوزه رویداد در بخش دانش‌آموزی وجود ندارد. محور رویداد نیز دریافت ایده با توجه به محیط اطراف دانش‌آموزان است.

دانش‌آموزان علاقه‌مند جهت شرکت در این رویداد می‌توانند به آدرس اینترنتی/https://event.hamyar.net/pol مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر به شماره ۰۹۳۹۲۸۳۴۸۳۸ تماس حاصل کنند.

رویداد ملی فناورانه «پل» با هدف ایجاد ارتباط و پلی میان ایده‌ها و صنعت در راستای حل چالش‌ها و مشکلات استان و کشور در حوزه‌های سلامت، فنی مهندسی، کشاورزی، دامپزشکی، گردشگری، علوم انسانی و نیازهای عمومی دستگاه‌های اجرایی و ... برگزار می‌شود.

در بخش دانش‌آموزی جوایز نفر اول مبلغ 5 میلیون و 500 هزار تومان، نفر دوم 4 میلیون و 500 هزار تومان، نفر سوم 3 میلیون و 500 هزار تومان، نفر چهارم 2 میلیون و 500 هزار تومان، نفر پنجم یک میلیون و 500 هزار تومان و نفر ششم تا سی‌ام مبلغ 500 هزار تومان به همراه لوح‌های تقدیر اهدا خواهد شد.

در بخش عمومی آخرین مهلت ارسال آثار تا 12 اسفندماه سال 1401 بوده است که داوری آثار در این بخش انجام شده است و بناست مراسم اختتامیه این رویداد در هر دو بخش عمومی و دانش‌آموزی در تاریخ 14 اردیبهشت‌ماه برگزار شود.

یادآور می‌شود، رویداد ملی «پل» با همکاری و مشارکت نهادهای مختلفی نظیر مرکز تحقیقات و فناوری‌های نوین پزشکی آدلان مستقر در دانشکده علوم و فناوری‌های نوین پزشکی، جهاددانشگاهی فارس، استانداری فارس، بنیاد نخبگان استان فارس، بسیج دانشجویی فارس، بسیج علمی فارس، پارک علم و فناوری فارس، دانشکده فنی و حرفه‌‌ای فارس، استانداری فارس، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شورای اسلامی شهر شیراز، دانشگاه شیراز، مجمع خیران نخبه‌پرور فارس، همیارنت، صندوق سرمایه‌گذاری پیشگامان، شرکت فراپاکس، مؤسسه آموزش عالی زند، هتل شیراز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha