برپایی بیست و نهمین محفل «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی» در حرم علی‌بن حمزه(ع)
کد خبر: 4135317
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

برپایی بیست و نهمین محفل «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی» در حرم علی‌بن حمزه(ع)

بیست و نهمین محفل قرآنی رضوی «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی» در ماه مبارک رمضان هم به صورت مجازی هم حضوری در حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزه(ع) شیراز برگزار خواهد شد.

بیست و نهمین محفل «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی»به گزارش ایکنا از فارس، بیست و نهمین محفل قرآنی رضوی «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی» و هفتاد و سوّمین‌ کرسی‌ تلاوت‌ و محفل‌ قرآنی‌ طرح «ضیافت قرآنی در چهارشنبه شب‌های رضوی» در ماه مبارک رمضان هم به صورت مجازی هم حضوری با رویکرد تلاوت نوجوانان و جوانان در حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزه(ع) شیراز برگزار خواهد شد.

در این محفل نورانی آیات وحی قرائت ترتیل دانش‌آموز، متین مصطفایی و قرائت ترتیل دانشجو، علی امیری، حافظ کل قرآن کریم هدیه به روح پرفتوح شهید سیدفخرالدین میرحسینی تلاوت خواهند شد.

محفل مذکور همراه با بیان نکات تفسیری حجت‌الاسلام مرتضی میان‌دور و اهدای هدایا به حاضرین در محافل مجازی به قید قرعه در هفته پایانی ماه مبارک رمضان خواهد بود.

این محفل نورانی امشب چهارشنبه، 30 فروردین از ساعت 20 تا 20:40 در بستر فضای مجازی به آدرس https://www.skyroom.online/ch/u09176033568/ziyafatequrani3 در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام
captcha