فعالیت‌ها در حوزه نماز بر اساس نیازها انجام شوند
کد خبر: 4134367
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲

فعالیت‌ها در حوزه نماز بر اساس نیازها انجام شوند

نماینده ولی فقیه در استان فارس ضرورت استمرار فعالیت‌ها و تلاش‌ها در حوزه نماز تأکیدکرد و گفت:‌ در حوزه نماز باید آینده‌پژوهی انجام شده و بر اساس نیازها برنامه‌ریزی شود.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز، 26 فروردین در نشست با اعضای استانی برگزاری اجلاسیه سراسری نماز دانش‌آموزان کشور در شیراز با بیان اینکه در حوزه نماز نیازمند تلاش مضاعف هستیم، گفت:‌ نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی در خصوص این اجلاسیه برگزار خواهد شد تا زمینه همکاری سایر دستگاه‌ها برای این برنامه فراهم شود.

وی با بیان اینکه برگزاری اجلاسیه با هدف ایجاد انگیزه در میان دانش‌آموزان اقدامی مطلوب است، بر ضرورت استمرار فعالیت‌ها و تلاش‌ها در حوزه نماز تأکیدکرد و گفت:‌ در حوزه نماز باید آینده‌پژوهی انجام شده و بر اساس نیازها برنامه‌ریزی شود.

آیت‌ الله دژکام خواستار استفاده از ظرفیت حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها در این زمینه شد و تأکید کرد: حوزه های علمیه و همچنین دانشگاه‌ها باید با توجه به نیازهای روز جامعه به تربیت نیرو بپردازند در غیر این صورت اهداف محقق نمی‌شود.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: بررسی شرایط موجود و رصد نیازهای آینده در برنامه‌ریزی‌ها امری اجتناب‌ناپذیر است که باید همواره در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ارائه شده در خصوص نماز باید متناسب با این فریضه الهی باشد، افزود: برگزاری اجلاسیه‌ها باید با برنامه‌ریزی دقیق و با انگیزه تحقق اهداف برگزار شود لذا خلاقیت در برگزاری نشست‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت‌الله دژکام گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی نوروزی خود خواستار تحول در برنامه‌ها شدند لذا در نحوه برگزاری اجلاسیه‌ها از جمله اجلاسیه سراسری نماز دانش‌آموز باید تحول ایجاد کنیم.

انتهای پیام
captcha