موزه قرآن حرم شاهچراغ(ع) در حال آماده‌سازی است
کد خبر: 4134148
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
استاندار فارس در گفت‌وگو با ایکنا:

موزه قرآن حرم شاهچراغ(ع) در حال آماده‌سازی است

ایمانیه درباره آخرین وضعیت راه‌اندازی موزه قرآن حرم شاهچراغ(ع) گفت: این موزه در حال آماده‌سازی است و از سوی وزارت کشور و یک خیر نیک‌‌اندیش تأمین اعتبار شده است.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس

مهدی محسنی، معاون پژوهشی، علمی و آموزشی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در روزهای اخیر طی نشست خبری اعلام کرد که موزه حرم تبدیل به موزه قرآن شده و قرار بر توسعه آن است اما در خصوص همکاری استانداری و شهرداری و سایر نهاد اظهار کرد که هنوز تحقق وعده‌‌ای صورت نگرفته است.

به همین دلیل خبرنگار ایکنای فارس، مجدد به سراغ استاندار فارس رفت تا اقدامات انجام شده مدیریت ارشد استان در خصوص احداث موزه قرآن در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) را جویا شود.


بیشتر بخوانید:


ایمانیه در گفت‌وگو با ایکنا گفت: موزه قرآن حرم شاهچراغ(ع) در حال آماده‌سازی است و برای آن تأمین اعتبار شده است. همچنین از طرف وزارت کشور کمک شده و یک خیر حدود 12 میلیارد تومان تأمین اعتبار آن را پذیرفته است.

وی با بیان اینکه مشغول آماده‌سازی محیط برای موزه قرآن هستیم، در خصوص تاریخ راه‌اندازی این موزه نیز گفت: تاریخ دقیق را باید از تولیت حرم مطهر پرسید اما احتمالاً طی 6 ماه اول سال این کار انجام شود.

استاندار فارس در پایان تأکید کرد: موزه قرآن حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با همت تولیت حرم، وزارت کشور و یک خیر نیک‌‌اندیش احداث خواهد شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha