سوگواری شهادت مولای متقیان به شیوه قرآنیان شیراز
کد خبر: 4133572
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶

سوگواری شهادت مولای متقیان به شیوه قرآنیان شیراز

بیست و دومین محفل طرح قرآنی رضوی «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی» و هفتاد و دومین کرسی تلاوت و محفل قرآنی طرح «ضیافت قرآنی در چهارشنبه شب‌های رضوی» به‌مناسبت سالروز شهادت حضرت علی(ع) در حرم سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز برگزار می‌شود.

بیست و دومین محفل طرح قرآنی رضوی «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی»، شهادت حضرت علی(ع)به گزارش ایکنا از فارس، بیست و دومین محفل طرح قرآنی رضوی «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی» و هفتاد و دومین کرسی تلاوت و محفل قرآنی طرح «ضیافت قرآنی در چهارشنبه شب‌های رضوی» با رویکرد تلاوت جوانان و نوجوانان در حرم سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز برگزار می‌شود.

این محفل نورانی ویژه سالروز شهادت مولای متقیان، حضرت علی(ع) با قرائت ترتیل دانش‌آموز، امیرحسین خجسته‌فر و قرائت مجلسی سیدمحمدعلی سجادیان و مرثیه‌سرایی دانشجو، حمیدرضا مقصودی به یاد شهید ماشاءالله شیخی برگزار خواهد شد.

محفل مذکور همراه با بیان نکات تفسیری حجت‌الاسلام مرتضی میان‌دور و قرعه‌کشی اهدای هدایا به حاضرین و شرکت کنندگان در محافل طرح ضیافت قرآنی خواهد بود.

این محفل معنوی امشب چهارشنبه، بیست‌وسوّم فروردین ماه از ساعت 20 تا 20:40 در بستر فضای مجازی به آدرس https://www.skyroom.online/ch/u09176033568/ziyafatequrani3  قابل دسترس خواهد بود.

انتهای پیام
captcha