محافل انس با قرآن نیروهای مسلح در کازرون برگزار می‌شود
کد خبر: 4131716
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵

محافل انس با قرآن نیروهای مسلح در کازرون برگزار می‌شود

فرمانده سپاه کازرون از برگزاری محافل انس با قرآن نیروهای مسلح در این شهرستان همزمان با ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این محافل نورانی در روزهای پنج‌شنبه هر هفته ماه مبارک برگزار می‌شود.

غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرون امروز، 16 فروردین در جمع خبرنگاران گفت: به‌مناسبت ماه مبارک رمضان و بهار قرآن با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته محفل انس با قرآن ماه نیروهای مسلح مستقر در شهرستان کازرون ارتش، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران در روزهای پنج‌شنبه ماه مبارک در شهرستان کازرون برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه محفل انس با قرآن با دعوت قاریان برتر شهرستان و استان و سخنرانی سخنرانان برجسته شهرستان کازرون به همراه برنامه‌های همچون پخش کلیپ، برگزاری مسابقه و اهدای جوائز همراه خواهد بود.

توکل به اهمیت برگزاری برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: استفاده از فرصت‌ها و لحظه‌های معنوی ماه مبارک و خصوصا تلاوت قرآن و برتر ی آن در این ماه الهی فرصتی است که باید از خداوند متعال بخواهیم تا به‌خوبی از لحظه به لحظه آن استفاده کنیم.

فرمانده سپاه کازرون، قرآن را راه نجات و جلوگیری از انحراف انسان‌ها و اینکه هر کس با قرآن انس بگیرد همواره در الهی حرکت می‌کند، افزود: این برنامه با همکاری مجموعه‌های فرماندهی و دفاتر نمایندگی عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح شهرستان کازرون برای دومین سال در کازرون برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha